Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbyder netværk fra Filippinerne

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer,

Jeg er bosat med mín kæreste i Manila på Filippinerne, har lige opsagt mit arbejde hos et dansk software firma, for at fokusere 100% på egne export interesser af tekstil og træ produkter fra filippinerne.

Skulle der være nogen der var interesseret i håndlavet træ produkter til pynt i hjemmet eller træ møbler i den bedste kvalitet, ville der være gode muligheder herfra philippinerne.

Jeg er allerede igang med eksport af Boarding shorts til mænd i fløjl, fabric og cotton. Dette kunne osse være meget interessant for det danske marked her i sommer månederne.

Skulle der være nogen der har lyst til netværk i østen, så sig endelig til, jeg tager imod alle forespørgsler på alverdens produkter man kunne være interesseret i ;)

Jan

 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Shorts vil jeg gerne hører mere om info@tex-tryk.dk 

 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil jeg også gerne: lagkage7400@hotmail.com

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Da jeg er i fuld gang med at udvikle en ekstern indkøbsservice for webshops, er jeg meget interesseret i at vide, hvad du kan tilbyde af assistance i den forbindelse. Set-uppet er, at de kan tilmelde sig i forskellige kategorier, så de l'øbende kan få tilbudt nye produkter i deres shops, og derfor kunne det være ideelt, hvis du kunne fremsende billeder, når du har noget spændende på bedding.

Hvad siger du til et sådan samarbejde?

Michael

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Gratis kaffe til dine kunder - www.intel-ad.com

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du skulle nu slå din PM til - det er nemmere at holde rede på hvem man har kontakt via PM 

 

Tilmeldt 23. Jun 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har set nogle fede fuld size engle som kommer fra Filipinerne, ved du hvor de bliver lavet og hvad prisen på dem er. De er lavet i et slags plastik materiale som kan tåle og stå ude hele året med aftagelige vinger, jeg kan evt. sende dig et billede hvis det vil kunne hjælpe dig.

Fra København NV
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Off topic: Full size på en engel? Må indrømme jeg aldrig selv har set en, hvad måler en sådanStick out tongue

Læser på Copenhagen Business School, og interesserer mig for iværksætteri, men er endnu ikke selv sprunget ud som selvstændig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, min kæreste siger hun godt kender til hvad du snakker om.. Vi vil lige prøve at kigge lidt nærmere på leverandøren af disse produkter og give dig besked.

Jeps, du må meget gerne sende mig nogle billeder af dem, det ville altid gavne ;) Mogensen666@gmail.com

Jan

Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil lige høre, om du stadig er bosat i Manila? Jeg kunne godt bruge noget hjælp i forbindelse med import af tekstiler.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)