Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvem kan designe web shop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg har haft en del prolemmer med de 2 firmaer som har stået for designet af min web shop. den bliv løvet færtig omkring d. 20 maj 2006 og har stadig ikke fået noget ud af det i.

så søger en som kan lave mit design for mig og gerne hurtiger / bedre ind de 2 andre. ville meget gerne sende nogle billededer af det over mail så man lige kan bedømme hvordan det ser ud. har også lavet 10-15 undersider i word og pant så der ikke skulle være noget itvyvl om hvordan det skal se ud og det ville blive sendt på en cd til vedkommende.

dem som står for siden nu har fået allersidste frest for at lave den færtig til d. 03/12-2006..

MVH

Morten stenvedel

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 22:36
Hej Fluen.

Hvis du smider mig en lille opgave beskrivelse på emerson@nextnews.dk skal jeg sende dig et par referencer vi har lavet :)

Så tager vi resten der over :)

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 12:37
Hej Morten,

Trist at høre om dine dårlige oplevelser, det er desværre ikke alle i branchen der er lige professionelle. Send gerne nærmere information/materiale om opgaven på kontakt <snabela> cuddlybear.dk - så skal jeg gerne udarbejde et tilbud til dig. Har lige afsluttet sidste projekt, så kalenderen er fri til at fokusere på nyt projekt, f.eks. dit.

Med venlig hilsen Alex

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 14:18
Vi sidder nogle stykker og udarbejder skræddersyede shopsystemer til vores kunder, til lave priser.

Designet kan sættes op præcis som man ønsker, intet standard design.

Shopsystemerne er inkl. CMS-system.

Skriv gerne hvis det har interesse.

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)