Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgeskema undersøgelse i bestemt område - Hvordan?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jun 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Første gang jeg skriver på Amino, men jeg har luret længe i kulissen :)

Jeg går med en drøm om at starte egen butik, men vil ikke kaste mig hovedkulds ud i tingene (man er jo jyde..). Derfor vil jeg gerne have lavet en undersøgelse i mit område, for at se om der overhovedet er base for min butik, det er jeg sikker på at banken også vil sætte pris på når man skal ned og præsenterer sin idé.

Meget af salget ville også ske via. web, men hovedsageligt er planen at drage folk ind i min butik med en unik butiksform og masser af kommunikation.

Jeg har tæt kontakt til områdets klub, hvor det jeg gerne vil sælge bliver 'dyrket', men jeg vil jo gerne ramme breddere end blot dem jeg allerede ved der ville kunne blive potentielle kunder.

Hvordan ville I gribe sådan en opgave an? Jeg har et program til at lave online spørgeskemaer, så det skulle ikke være et problem.

Segmentet er fra 12-20/22 år, så folkeskolen samt gymnasie/handelsskolen ville være optimalt at ramme, dog tror jeg ikke at skolerne ville være med på at jeg kunne distribuere spørgeskemaer til skolen, jeg har dog ikke spurgt skal det lige siges.

Jeg har også overvejet at benytte Facebook til samme formål.

Jeg vil gerne høre hvad I har at sige, og hvilke råd I kan give mig til at ramme så mange mennesker som muligt med mit spørgeskema.

Tilmeldt 21. Jun 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, er gået igang med at tilrettelægge spørgeskemaet i det mindste, så når jeg ved hvordan jeg skal nå mine potentielle kunder, så er jeg klar.

Er der slet ingen der har nogen idér ti hvordan jeg opnår det her?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)