Kim, det er en udfordring, ingen tvivl om det, men igen referer du videre til næste video, eller er hver enkelt produkt(video) "stand-alone" produkter? Hvis det ikke er, så "leader" du brugeren hen til den næste video, eller bedre endnu lave en relationsliste, som når brugeren klikker på den, lige smider en pop up, hvor der høfligt forespørges på mail adresse, med henvisning til at når der kommer nye videoer i den kategori han/hun kikker i, så bliver han adviseret, så har det formål og det er noget brugeren kan relatere til. Det vigtigste når man skal have oplysninger af brugere eller kunder, er klart at de får noget ud af det, om det er informativ viden, købsmuligheder, rabatmuligheder etc. er for så vidt underordnet, når først du har segmenteret af hvilken årsag brugeren er på netop dette sted på din side, for rammer du rigtig med det du "tilbyder" får du det du beder om i størstedelen af besøgene. Dbh. MJ |
Lav et meget hurtigt glimt hvor der står tilmeld dig nyhedsbrevet, øjet skal ikke fange det, men det skal hjernen ;-)
Blev også brugt en del i tv reklamer engang :-)
Ellers fortæl folk de kan tilmelde sig til sidst i din video