Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Who''s Who in European Business

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
For nogle måneder siden modtog jeg et brev på kontoret fra Who''s Who, med et standard tillykke du er blevet indstillet og optaget i Who''s Who in European Business (Eller hvad udgaven nu hed - har det liggende på kontoret )

Og først var jeg lidt, nå ja ok, for kunne da huske i High School var Who''s Who en udmærkelse som bl.a. kom i yearbook. Og i tiden lige efter har jeg faktisk fortrudt et par gange, at jeg aldrig fik en kopi for optagelserne i Who''s Who in Academics og WW in US Sports, men nok mest for ens egne periodiske nostalgiflip i årene efter. MEN det var efter min mening naturligvis også noget ganske andet.

Hvilket bringer mig til det grundlæggende spørgsmål, idet jeg tror Europa er et forholdsvist nyt marked for dem, og det faktum at de nu i dag har sendt et tilbud om at jeg kan købe en kopi af bogen, får de samme følelser op i mig, som fik mig til at takke nej tak for femten+ år siden i USA.

Er det efter jeres vurdering blot endnu en gradbøjning af et telefonbogsforlag (altså de lidt mere suspekte)?

Og  ville i så selv give de få euro udgaven koster?

For så ender man jo næsten med at skulle til at rende og købe de ting man optages og omtales i ......  

Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 23:59
Dato: 05-12-2006 21:19:50 Forfatter:Vejsmose
For nogle måneder siden modtog jeg et brev på kontoret fra Who''s Who, med et standard tillykke du er blevet indstillet og optaget i Who''s Who in European Business (Eller hvad udgaven nu hed - har det liggende på kontoret )

Og først var jeg lidt, nå ja ok, for kunne da huske i High School var Who''s Who en udmærkelse som bl.a. kom i yearbook. Og i tiden lige efter har jeg faktisk fortrudt et par gange, at jeg aldrig fik en kopi for optagelserne i Who''s Who in Academics og WW in US Sports, men nok mest for ens egne periodiske nostalgiflip i årene efter. MEN det var efter min mening naturligvis også noget ganske andet.

Hvilket bringer mig til det grundlæggende spørgsmål, idet jeg tror Europa er et forholdsvist nyt marked for dem, og det faktum at de nu i dag har sendt et tilbud om at jeg kan købe en kopi af bogen, får de samme følelser op i mig, som fik mig til at takke nej tak for femten+ år siden i USA.

Er det efter jeres vurdering blot endnu en gradbøjning af et telefonbogsforlag (altså de lidt mere suspekte)?

Og  ville i så selv give de få euro udgaven koster?

For så ender man jo næsten med at skulle til at rende og købe de ting man optages og omtales i ......

Hej Ricki,

Jeg har sendt dig en PM.

Med venlig hilsen

Lars C

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:59
De har også prøvet med mig og uhadada, alting var gratis og det var en stor ære at stå i den.
Jeg sagde så ja, men det skulle jeg aldrig have gjort. Fluks blev jeg ringet op af en sælger der ville lave PR for mig og det ene og det andet. Det kostede kun godt 100.000 dkr. og det ville praktisk talt gøre mig berømt i hele verden. Da jeg fastholdt at jeg blot ville have den gratis optagelse, var det lige pludselig ikke muligt, med mindre jeg også købte en hær af andre mærkelig tillægsydelse.
Så i mine øjne er det amerikanske svar på nationalregisteret.dk

Dbh Martin
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 20. Nov 06
Skrevet kl. 09:29
Nu er jeg jo tilbage på kontoret og har i dagens anledning medbragt et af de gamle certifikater fra HighSchool, og kan se det ej heller er samme logo.

Så nu blev det "spændende", hvad er de så for en størrelse  og konklusion; ja din sammenligning (Martin) var nok ikke helt ved siden af.

Det er åbenbart lidt som titler, KAN lyde af meget...(Men jo større titel, desto mindre løn )

EDIT: Man fristes lige til at spørge dig, Martin, hvorfra kendte du den hjemmeside nationalregisteret.dk eller hvordan fandt du frem til den? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:51
Dato: 06-12-2006 09:29:10
Forfatter: Vejsmose
EDIT: Man fristes lige til at spørge dig, Martin, hvorfra kendte du den hjemmeside nationalregisteret.dk eller hvordan fandt du frem til den? 

Det er blot et spørgsmål om at have et fungerende telefonnummer koblet til sit CVR-nummer. Så skal de nok ringe, og prøve at hive 1.500-5mio ud af dig, til ligegyldige og fuldstændig ubrugelige annoncer som ikke en sjæl ser.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:06
Dato: 06-12-2006 09:29:10 Forfatter: Vejsmose
Nu er jeg jo tilbage på kontoret og har i dagens anledning medbragt et af de gamle certifikater fra HighSchool, og kan se det ej heller er samme logo.

Så nu blev det ''spændende'', hvad er de så for en størrelse og konklusion; ja din sammenligning (Martin) var nok ikke helt ved siden af.

Det er åbenbart lidt som titler, KAN lyde af meget...(Men jo større titel, desto mindre løn )

EDIT: Man fristes lige til at spørge dig, Martin, hvorfra kendte du den hjemmeside nationalregisteret.dk eller hvordan fandt du frem til den? 

Nationalregisteret er diskuteret til døde på Amino, hvis du søger finder du en masse.

Dbh Martin
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 20. Nov 06
Skrevet kl. 00:42
Det var nu primært et kikset forsøg på at være morsom, idet jeg efter et besøg på selskabets hjemmeside, vil tro, at jeg har fordoblet deres antal af brugere, men ligeledes vil tillade at konkludere, at det ikke er sted man selv typisk kommer eller køber annoncer til
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)