Hej Aminoer,
jeg søger en person eller et firma der kan lave leads. JEg har ikke lige styr på hvordan sådan noget fungere normalt, men det er vel på one pagers osv?
Kom med et pris overslag og måske en kort beskrivelse af hvad der skal til. Glæder mig til at høre mere fra jer. |
Kan du lave leads?
Send mig noget mere info i en privat besked her på amino, og slå din egen til så folk kan skrive tildig ;-)
Jeg kan måske hjælpe dig med at få nogen leads fra google på søgninger der relaterer til det du laver. Jeg skal dog vide lidt mere om hvad du sælger før jeg kan give et tilbud. |
Hjælper gerne med seo hvor jeg kan.
Du bliver ganske enkelt nødt til at komme med mere information. Hvad skal du have genereret leads til? Er det e-mail leads, opkald, opgaver, kundeemner, SMS eller hvad er det... |
Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!
Jamen det skulle jo meget gerne munde ud i kunder.
Så det må gerne være både e-mail og opkalds emner, altså hvor vi kan tage kontakt for at give yderlig information omkring vores produkter. |
Hej Udprising Du er velkommen til at smide mig en mail på kasper@mk-outsourcing.dk med lidt mere info. /Kasper |
Kunder til hvad? Hvad laver du? Har du en webshop hvor du sælger produkter, og hvilke? Det er svært at give en pris på noget man ikke ved hvad er. Hvis du specificerer hvad du sælger, og hvad det er præcis du ønsker at opnå, så bliver det lettere at komme med tilbud på annoncering, hvad enten det er indhentning af emailadresser til nyhedsbreve eller direkte salg osv. |