Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dementi

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med tråden angående tvangsopløste ApS`er som blev lukket af Martin Thorborg kan

vort selskab ikke have stående, at vi skulle have rådgivet Malermesteren til at købe denne selskabs-

konstruktion.

Vi kom først ind i billedet efter at skaden var sket(ApS`et købt).

Hermed kopi af mail modtaget fra Malermesteren kl. 00.13 den 21. juni.

Jeg er ked af at jeg har fået trukket dig ind i denne sag på amino.

Du har jo intet at gøre med det overhoved.

Men tråden er desværre nu blevet lukket derinde.

Jeg undskylder hvis det har givet dig problemer.

Med venlig  hilsen / Best regards

Malerfirma Johansen & Co.ApS

Malermester

Vi har bedt Martin Thorborg slette de indlæg....det kommer med fejlagtige gisninger mod vort selskab.

Idet der endnu inter er sket, må vi selv tage affære.

MvH

Peter

Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 01:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Peter hvad sker der lige for dig nu?

Ikke nok med du offtentliggøre mail fremsendt til dig personligt hvilket er slemt nok, du fortsætter næsten i samme tråd som martin thorborg har lukket.

Nej du har intet haft med aps stiftelsen af gøre overhoved, men hvor mange tør i fremtiden sende mails til dig mon? Men kunne du ikke lige have spurgt mig inden du offtentligegøre mine mails tak!!!!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:06

Jo...sorry!

Men dette har skabt en masse problemer..uventede problemer.

Og jeg er fandme sur, at der ikke bliver reageret hurtigere fra Amino`s side på usande påstånde,

gisninger mv.

Jeg har skrevet flere mails til Martin Thorborg, som ikke reagerer, og jeg vil ikke finde mig i usande/falske

påstande, fra personer, som ikke aner hvad de snakker om....og prøver at miskreditere vort selskab uden

grund

.

God nat.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg beklager, at jeg fik formuleret Peter forkert ind i en sætning... Har sendt Thorborg en PB, og håber han retter indlægget, således at der ik er tvivl om Peters rolle i sagen!

Undskyld endnu engang Peter!

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 01:38

Peter - Revisor:

Jo...sorry!

Og jeg er fandme sur, at der ikke bliver reageret hurtigere fra Amino`s side på usande påstånde,

Hej Peter,

Jeg forstår godt du er sur. Men som du sikkert også ved, så er det altså ikke sådan, at Martin bare sidder og driver den af. Jeg er sikker på at han reagerer på din henvendelse det øjeblik, han får den mellem sine hænder.

Lad os håbe problemet bliver løst, så negativiteten fra denne tråd ikke når at brede sig og spolerer Aminos friske start.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 04:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Peter - Revisor:

Jo...sorry!

gisninger mv.

Jeg har skrevet flere mails til Martin Thorborg, som ikke reagerer, og jeg vil ikke finde mig i usande/falske

påstande, fra personer, som ikke aner hvad de snakker om....og prøver at miskreditere vort selskab uden

grund

.

God nat.

Peter, har du overvejet at det måske kunne tænkes, at jeg laver andet en søndag aften, end at checke Amino for folk der skriver om dig?
Jeg har en familie og et liv ved siden af Amino og ja, jeg ved godt det lyder mærkeligt... ;-)
De "frygtelige" ting der er skrevet om dig er slettet og jeg håber at dit blødende revisorhjerte bliver helet igen en dag..

Dbh Martin

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 08:23

Hej Peter.

Jeg fulgte tråden og fik ikke det indtryk, at du skulle være indvolveret i rådgivningen (heller ikke i Fashion-Sellers indlæg).

Mvh Miriam

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:44
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Martin...det har jeg da forståelse for.

Samtidig vil jeg dog gøre opmærksom på, at jeg flere gange har bedt dig tage affære mod en vis person

der gang på gang kommer med gisninger/formodninger mv., og benytter enhver lejlighed til at tilsvine

vort firma offentligt. Du ved hvem jeg mener, du har jo modtaget flere PM´er.

NB: Jeg bryder mig ikke om den "sarkasme" jeg synes at kunne udlede at dit svar, idet beskyldninger uden

grund er en alvorlig ting......Foreløbig har dette kostet os rigtig mange penge, og en særdeles urolig nat.

Hvis vedkommende ikke nu får en alvorlig reprimande.....må vi selv tage affære.

MvH

Peter   

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 12:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Peter

Ja, beklager men nu blander jeg mig også, det er ikke go' stil og opremse persnolige mails, på dette forum, og hvis I ikke havde noget og gøre med Malermesters uheldige oplevelse, er det mig en gåde I ikke tidligere har reageret her i debatten (muligvis har Martin slettet det!) Men iegn hvis det er forretningskritisk for jer, ville jeg personligt reagere prom'T.

Og så lige en note på de "sarkastiske" svar fra MT, nu ved jeg jo ikke hvornår du har skrevet til ham, men kan udlede af MT's svar at det er søndag, så FULD respekt for han holder fri og passer familien, vores forretninger uddør ikke i løbet af 24 timer, så jeg forstår godt svaret fra MT.

Og lad os så for sørensen få "JA-hatten" på igenStick out tongue det her er jo et forum, hvor vi skal hjælpe hinanden, og også til at passe på dem, vis sti ikke er helt ren eller med reelle motiver.

MJ

Gratis kaffe til dine kunder - www.intel-ad.com

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)