Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Systematisk søgning i Google

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes at jeg en gang læste om, at man kunne risikere at blive blacklistet i Google hvis man lavede systematiske søgninger i Google. F.eks. hvis man satte et program til systematisk at søge på bestemte ord så man kan overvåge hvordan man ligger i forhold til ens konkurrenter.

Er der noget om snakken?

Tilmeldt 3. Jun 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 23:10

Ja det er rigtigt.

Du kan opnå den samme effekt ved at lave en søgning og manuelt trykke på "næste side" knappen 20-30 gange i træk meget hurtigt.

Du bliver dog ikke blacklistet ved at gøre det manuelt, den lukker dig bare ned med en advarsel og så kan du fortsætte igen efter et par sekunder. Tror dog ikke du skal gøre det for ofte hvis du ikke vil i deres søgelys.

Det er lavet for at forhindre crawlers i at hente deres database, ogfor at forhindre andre søgemaskiner kan hente resultater fra dem.

Her er et billed af hvad google siger hvis du klikker dig  lidt for hurtigt igennem resultaterne.

Hjælper gerne med seo hvor jeg kan.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:51

Cicoor Host & Saas ApS:

Jeg syntes at jeg en gang læste om, at man kunne risikere at blive blacklistet i Google hvis man lavede systematiske søgninger i Google. F.eks. hvis man satte et program til systematisk at søge på bestemte ord så man kan overvåge hvordan man ligger i forhold til ens konkurrenter.

Er der noget om snakken?

Hey, ja der er noget om snakken...

Min anbefaling er at der skal være mellem 5 og 10 sekunder mellem hver søgning. det er den tid jeg selv bruger i min CMS løsning samt de programmer jeg har på min maskine til formålet. nogen gange går jeg dog op til 15-20 sekunder.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)