Har selv tænkt lidt på bannerbyt men da jeg ikke rigtigt ved hvem jeg skal snakke med om det er jeg åben for hvis der er nogle af jer aminoer som har lyst til det så kan jeg kontaktes på reklame@skivejr.com. Hvis i har nogle forslag kan de skrives her eller skrives på ovenstående mail :) Lige lidt om hvad sitet går ud på: Det er et site hvor folk kan gå ind og se hvordan skivejret er i netop det område hvor de skal på ferie. Det sådan opbygget at folk som kommer ind på sitet kan klikke sig ind under deres område, hvis området ikke findes er det muligt for dem at skrive en mail og så vil de blive tilføjet. Jeg håber ser frem til at høre fra jer :) |
Billig reklame af hjemmeside?
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
Gør den lidt mere indbydende, eller lad i det mindste folk tilmelde sig et nyhedsbrev hvor de får informationer om det sted der interessere dem. Som det er nu, mangler der meget noget, der kan fastholde de besøgende. |
Men da jeg lavede siden valgte jeg at holde det hele meget simpelt uden for meget dingeldangel. :) Kan godt følge dig lidt i det med at et nyhedsbrev måske var en god ide, men det er også noget jeg har fravalgt da jeg ikke tror det vil "holde" på de besøgende da de så bare vil kigge i de mails de får hvordan det ser ud i deres område :) Men det er muligvis noget jeg vil overveje igen :) Og tak for den konstruktive kritik :) Hvis der er andre der har nogle forslag til ændringer eller forbedringer så er de meget velkommen :) |
![]() |
Jeg vil med glæde modtage nogle forslag til hvad jeg kunne gøre for at gøre siden med "spændende" og fastholde de besøgende? Ellers også tak for dit svar :) |
|
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)