Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig reklame af hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 3. Nov 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg søger nogle der har nogle forslag til billig reklame af en hjemmeside (www.skivejr.com).

Har selv tænkt lidt på bannerbyt men da jeg ikke rigtigt ved hvem jeg skal snakke med om det er jeg åben for hvis der er nogle af jer aminoer som har lyst til det så kan jeg kontaktes på reklame@skivejr.com.

Hvis i har nogle forslag kan de skrives her eller skrives på ovenstående mail :)

Lige lidt om hvad sitet går ud på:

Det er et site hvor folk kan gå ind og se hvordan skivejret er i netop det område hvor de skal på ferie.

Det sådan opbygget at folk som kommer ind på sitet kan klikke sig ind under deres område, hvis området ikke findes er det muligt for dem at skrive en mail og så vil de blive tilføjet.

Jeg håber ser frem til at høre fra jer :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:15
Jeg synes du skulle udvikle lidt på siden :)
Gør den lidt mere indbydende, eller lad i det mindste folk tilmelde sig et nyhedsbrev hvor de får informationer om det sted der interessere dem. Som det er nu, mangler der meget noget, der kan fastholde de besøgende.
Fra Århus C
Tilmeldt 3. Nov 06
Skrevet kl. 20:08
Kan godt følge dig.

Men da jeg lavede siden valgte jeg at holde det hele meget simpelt uden for meget dingeldangel. :)

Kan godt følge dig lidt i det med at et nyhedsbrev måske var en god ide, men det er også noget jeg har fravalgt da jeg ikke tror det vil "holde" på de besøgende da de så bare vil kigge i de mails de får hvordan det ser ud i deres område :)

Men det er muligvis noget jeg vil overveje igen :) Og tak for den konstruktive kritik :)

Hvis der er andre der har nogle forslag til ændringer eller forbedringer så er de meget velkommen :)

Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:09
Enig med Tommy.. Du skal have noget mere indhold der gør at siden er "har noget at byde på". Mht billig reklame så er den billigste og bedste som regel mund til mund metoden og den form for reklame kommer først når dit site er uunværlig for målgruppen
Fra Århus C
Tilmeldt 3. Nov 06
Skrevet kl. 20:15
Dato: 05-12-2006 20:09:15
Forfatter: Bitpaq
Enig med Tommy.. Du skal have noget mere indhold der gør at siden er ''har noget at byde på''. Mht billig reklame så er den billigste og bedste som regel mund til mund metoden og den form for reklame kommer først når dit site er uunværlig for målgruppen

Jeg vil med glæde modtage nogle forslag til hvad jeg kunne gøre for at gøre siden med "spændende" og fastholde de besøgende?

Ellers også tak for dit svar :)

Tilmeldt 5. Dec 06
Skrevet kl. 20:18
jeg ville personligt fortrække en dropdownlist indeholdende en masse skisportsteder.. man vælger et sted og ser vejret den sidste uges tid og måske prognosen for de kommende dage.. du skal vise dine brugere at informationerne er helt nyt. feks. med dato/tid og nogle livebilleder via webam direkte fra området.
Tilmeldt 5. Dec 06
Skrevet kl. 20:19
ps.. dropdownlisten skal ikke være det eneste man kan finde skisportssteder ud fra.. du skal have en landeopdeling osv, hvor man kan browse ud fra
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)