Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er jeres erfaringer med keyword density?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

efter et hurtigt tjek, (skimmede lige de første 1000 af jeres indgående links), så er det alle sammen blogs/linkkataloger af begrænset værdi, og ikke indenfor emnet.

Så måske er jeres indgående links ikke af særlig høj værdi, ét godt link kan være bedre end 1000 ligegyldige links.

derudover så kan jeg ikke se hvor jeres keyword density på 7% kommer fra, det højeste density word jeg kan fange (på jeres forside), er 2,72% med ordet "iphone".  alle andre keywords ligger i lavere densitet, så spørgsmålet er om i har målt den korrekt, eller om det er en bestemt underside eller lign. der er tale om?

Måske hvis du smider lidt mere info ud her hvad søgeordet var og landing pagen, så kan det være nogen kan give et godt bud :P 

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Meyer:
efter et hurtigt tjek, (skimmede lige de første 1000 af jeres indgående links), så er det alle sammen blogs/linkkataloger af begrænset værdi, og ikke indenfor emnet.

Hvor ser du det?

Lars Meyer:
derudover så kan jeg ikke se hvor jeres keyword density på 7% kommer fra, det højeste density word jeg kan fange (på jeres forside), er 2,72% med ordet "iphone".  alle andre keywords ligger i lavere densitet, så spørgsmålet er om i har målt den korrekt, eller om det er en bestemt underside eller lign. der er tale om?

Vi var ret bange for at det var pga. keyword density, så jeg skrapede

/Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)