Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er jeres erfaringer med keyword density?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg læste en udtalelse fra en af de anerkendte amerikanske eksperter, som mente at hvis alt blev gjort efter bogen, og alle links og tekster, linktekster m.v. var unikke så ville det ikke blive straffet af google.

Om han har ret aner jeg ikke, men det lød da meget plausibelt, eftersom at man sjældent ser sites få straf, som får pludselig hype og derved en masse indgående links lavet af diverse brugere fra websites, blogs og forums.

så måske er der noget om snakken :P

Tilmeldt 3. Jun 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 23:31

Casper, IOOS Internet:

Jeg vil æde min gamle baret på i har været alt for ivrige med linkbuildingen!

Det er også mit indtryk at google på det sidste er begyndt at være lidt mere strenge ved for hurtig linkbuilding eller måden det bliver gjort på. Jeg kan enda se det på mine egne test sites at google har fjernet enkelte undersider helt fra indeksering fordi netop disse sider fik lidt for mange links, lidt for hurtigt. Eller fordi de er blevet lavet uden at tænke så meget.

Der kan dog være rigtig mange andre ting der spiller en rolle. Jeg har ikke set siden eller kørt noget tests, men da den er om iphone 4 kan jeg gætte mig til den er ret ny. Nye sites springer altid frem og tilbage i placeringerne.

Jeg er sikker på jeres keyword density ikke er årsagen hvis den ligger på 7%

Hjælper gerne med seo hvor jeg kan.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:33

Lars Meyer:
Om han har ret aner jeg ikke, men det lød da meget plausibelt, eftersom at man sjældent ser sites få straf, som får pludselig hype og derved en masse indgående links lavet af diverse brugere fra websites, blogs og forums.

Det lyder ikke usandsynligt, omvendt kan man jo også skade en (kommende) konkurrent ved at gøre alt det som strider i mod overstående, for at trigge et Google-penality filter.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 23:41

Lars Meyer:

jeg læste en udtalelse fra en af de anerkendte amerikanske eksperter, som mente at hvis alt blev gjort efter bogen, og alle links og tekster, linktekster m.v. var unikke så ville det ikke blive straffet af google.

så måske er der noget om snakken :P

Det kan jeg bakke op om. Trak i gennemsnit syv indgående links til om dagen, men stoppede for en uge siden da jeg opdagede, at folk så småt var begyndt at linke til mit indhold af dem selv. Satser på organiske links fra nu af og frem, selvom det forudsætter, at jeg bliver ved med at skrive og publicere kvalitetsindhold og andet troværdigt indhold.

Problemet for Google lige nu er nok, at den ene mere eller mindre seriøse iPhone 4 side skyder op efter den anden.

Se evt. også denne Google søgning.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 02:24

Casper, IOOS Internet:

Det lyder ikke usandsynligt, omvendt kan man jo også skade en (kommende) konkurrent ved at gøre alt det som strider i mod overstående, for at trigge et Google-penality filter.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Ihvertfald hvis en af mine konkurrenter er af anden opfattelse, så smid da hjertens gerne et par tusind link samme dag ind til mit site, fx til min side om cms system / content management så afventer jeg gerne og ser straffen :)

Jeg tror der skal en kombination af faktorer til førend denne "straf" kommer til, uden at være ekspert på området. For ellers ville det som du selv nævner det, være temmelig let at skade en konkurrent ved blot at linkbombe ham eller lign.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 00:16

Vil lige høre: Mener I at min side er blevet dumpet af Google pga. for mange indgående links?

/Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 00:28

Nikolaj Bomann:
Vil lige høre: Mener I at min side er blevet dumpet af Google pga. for mange indgående links?

Jeg tror nærmere der er tale om stigende konkurrence, og evt. at din side har været midlertidig boostet hvor google lige smider dig frem i resultaterne, som følge af aktualiteten.

Men mon ikke alle dine andre konkurrenter som ligger over dig har fået optimeret deres websites med bl.a. indhold og indgående links?

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Skrevet kl. 00:40

Lars Meyer:

Nikolaj Bomann:

Jeg tror nærmere der er tale om stigende konkurrence, og evt. at din side har været midlertidig boostet hvor google lige smider dig frem i resultaterne, som følge af aktualiteten.

Men mon ikke alle dine andre konkurrenter som ligger over dig har fået optimeret deres websites med bl.a. indhold og indgående links?

Tvivler på det, da vores side har ligget langt højere end dem som vi er blevet smidt ned under. Og jeg har arbjedet hårdt med linkbuilding osv.

/Bomann

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 00:46

Nikolaj Bomann:
Tvivler på det, da vores side har ligget langt højere end dem som vi er blevet smidt ned under. Og jeg har arbjedet hårdt med linkbuilding osv.

Men er der ikke også gode chancer for at dine konkurrenter har det?

Derudover så kan det også være google caffeine updaten, som prioriterer internationale resultater i højere grad end før, som kan betyde at man pludselig har fået nye udenlandske konkurrenter man ikke havde før.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Skrevet kl. 00:59

Lars Meyer:

Nikolaj Bomann:

Men er der ikke også gode chancer for at dine konkurrenter har det?

Derudover så kan det også være google caffeine updaten, som prioriterer internationale resultater i højere grad end før, som kan betyde at man pludselig har fået nye udenlandske konkurrenter man ikke havde før.

Tjo, men forskellige indlæg, som man normalt ikke ville mene blev søgemaskineoptimeret, ligger højere end os.

/Bomann

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)