Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DNS problemer: www.maritim-elektronik.dk kan ikke ses fra udvalgte lokationer i Danmark

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

For nogle få dage siden begyndte jeg at have problemer med min www.maritim-elektronik.dk

Pludseligt så kunne man ikke se den på nogle lokationer i Danmark. Jeg kan se den fra min adresse eller fra udlandet. Også i går aftes fik jeg forskellige tilbagemeldinger fra mine Amino venner: nogle steder kunne den godt ses, nogle andre ikke.

Jeg har aldrig haft et lignende problem tidligere

Hjemmesiden ligger på Godaddy serveren ( jeg ved at det ikke er den bedste server :o)

Hvad kan der gøres og hvordan kan jeg undersøge hvad der er galt ? Kan det være et hacker angreb ?

På forhånd 1000 tak for hjælpen

Hilsen

Jacek

ps Venligst oplys om I kan se den :o)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:24

maritim-elektronik.dk:

Hjemmesiden ligger på Godaddy serveren ( jeg ved at det ikke er den bedste server :o)

Jeg tror nu nok liiige at Godaddy har lidt mere end en server ..

Herfra ligner det en ret fundamental fejlopsætning i dine navneservere, hvis jeg var dig ville jeg flytte domænet til f.eks. gratisdns og selv, eller få nogen til at,sætte dns op for dig manuelt.

Tilmeldt 20. Oct 09
Skrevet kl. 14:29

Tak, Mikkel

jeg har en række andre hjemmesider på samme server

www.maritim-elektronik.se

www.c-map.eu

men de virker ok.

Sagen er den ,at det kom ret pludseligt, for ca 5 dage siden

Og hvordan kan det være at hjemmesiden kan ses på vores kontor i Brønshøj eller i Polen men ikke i Sorø eller Skive ? 

jeg vil naturligvis overveje den server du foreslå eller UnoEuro.com

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

maritim-elektronik.dk:

jeg vil naturligvis overveje den server du foreslå eller UnoEuro.com

Jeg foreslår ikke at skifte server, jeg forslår at skifte DNS!

Mén basseret på dit sidste indlæg vil jeg gerne ændre min anbefaling, til at hyre en person som har forstand på opsætning af web-sider og webhoteller generelt, for det er helt tydeligt at du ikke selv besider evnerne til at løse indeværende problem. Det siger jeg ikke for at fornærme dig, men for at spare dig for flere ærgelser. Det koster dig måske 400kr at få en til at ordne det for dig, trust mig de penge er godt givet ud :)

Tilmeldt 20. Oct 09
Skrevet kl. 14:36

hvis jeg kan få ordnet min hjemmesdie / DNS for 400 kr så er den synlig i hele Danmark med garanti så er jeg med på den: de interesserede kan sende mail til  info@maritim-elektronik.dk

jeg er helt med på din krittik: tak for det og jeg er slet ikke fornærmet :o)   jeg vil bare løse problemet asap

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 16:00

Mikkel Mikjær Christensen:

Jeg foreslår ikke at skifte server, jeg forslår at skifte DNS!

Mén basseret på dit sidste indlæg vil jeg gerne ændre min anbefaling, til at hyre en person som har forstand på opsætning af web-sider og webhoteller generelt, for det er helt tydeligt at du ikke selv besider evnerne til at løse indeværende problem. Det siger jeg ikke for at fornærme dig, men for at spare dig for flere ærgelser. Det koster dig måske 400kr at få en til at ordne det for dig, trust mig de penge er godt givet ud :)

Helt klart, få Mikkel til lige at kigge hele forløbet i sømmene og rådgive dig hvad de fornødne steps er (eller måske kan han også lige ordne det med det samme) De penge er helt klart godt givet ud.

Mvh

Markus

Tilmeldt 20. Oct 09
Skrevet kl. 16:20

Tak Markus

jeg er helt enig med dig: jeg vil helt klart ofre de penge

Men det er mystisk, at det skete ret pludseligt, Mystisk

hilsen

jacek

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)