Jeg var 3 gange i Fårup Sommerland som barn, og kunne nu godt tænke mig at tage med familien derop. Nogen der kan anbefale nogen gode steder ? Der er vidst ikke så mange områder med panorama udover Vesterhavet (er det jeg mest vil have ) , men er der nogen andre gode områder deroppe ?
Jeg skal derop midt-slut august
Tak :-)
Ps:
Det SKAL ligge i nærheden af Fårup Sommerland, og vi gider ikke køre i bil 10 km hver gang vi skal derhen. Jeg kan altid finde noget på Google, men hvis der nu var en Amino med et godt tilbud eller gode råd, hører jeg gerne.
Blokhus er vel blevet til et sommertekno helvede for unge tyskere , eller hvad ? Det er hvad jeg har hørt. Det skal være rolige og idylliske omgivelser for en familie
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Jeg kan anbefale at tage kontakt til Feriepartner i Jammerbugten. De har et kæmpe stort udvalg af sommerhuse i det område, du søger, og så giver de en fantastisk god betjening.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Vi havde fundet os et hus der lå et par hundrede meter fra vandet, så vi bare skulle hen af en sti og ned af en steeeejl(!) trappe for at komme ned til sandstranden.
Og så var der vel 4-5 km ind til Løkken når man skulle handle.
Alt i alt meget fredeligt sted, og indenfor gå-afstand af f.eks. Rubjerg Fyr som var ganske fint at gå op og kigge til.