Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sommerhus tæt på Løkken eller Blokhus søges..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var 3 gange i Fårup Sommerland som barn, og kunne nu godt tænke mig at tage med familien derop. Nogen der kan anbefale nogen gode steder ? Der er vidst ikke så mange områder med panorama udover Vesterhavet (er det jeg mest vil have ) , men er der nogen andre gode områder deroppe ?

Jeg skal derop midt-slut august

Tak :-)

Ps:

Det SKAL ligge i nærheden af Fårup Sommerland, og vi gider ikke køre i bil 10 km hver gang vi skal derhen. Jeg kan altid finde noget på Google, men hvis der nu var en Amino med et godt tilbud eller gode råd, hører jeg gerne.

Blokhus er  vel blevet til et sommertekno helvede for unge tyskere , eller hvad ? Det er hvad jeg har hørt. Det skal være rolige og idylliske omgivelser for en familie

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:39

Hej Jimi,

Jeg kan anbefale at tage kontakt til Feriepartner i Jammerbugten.
De har et kæmpe stort udvalg af sommerhuse i det område, du søger, og så giver de en fantastisk god betjening.

Dbh. John Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 21:41

Hej,

vi har med stor succes lejer hytter på både saltum strand camping og hos Jambo, 5 min til Fårup og gode rabater.

Kim

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:41
tark :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:00

Nr. Lyngby ligger lidt nord for Løkken og er ikke larmende og overrendt med fulde folk som Løkken er.

Der havde jeg familien med i sommerhus for nogle år siden, det var ganske godt :-)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:05

Det var det jeg ledte efter. Jeg drikker selv ca 5 øl om året, og er kun til ro og idyl. Bor i KBH til daglig

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 08:43

Så er det nok et godt bud.

Vi havde fundet os et hus der lå et par hundrede meter fra vandet, så vi bare skulle hen af en sti og ned af en steeeejl(!) trappe for at komme ned til sandstranden.

Og så var der vel 4-5 km ind til Løkken når man skulle handle.

Alt i alt meget fredeligt sted, og indenfor gå-afstand af f.eks. Rubjerg Fyr som var ganske fint at gå op og kigge til.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)