Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om min video ide??

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Timm

Du skulle slå din PM til så det er muligt at sende sig en personli meddelse ( det er hvad jeg tror forkortelsen står for)

Kan du ikke sende mig en PM - jeg vil gerne kunne finde dig igen og har et par spørgsmål til dig
som måske kan blive til en ordre hos dig.

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 10:03

Kettner:

Filmet og klippet på en halv formiddag.

http://www.youtube.com/watch?v=rg2jRhitbhk 

Det var guf for øjnene. Lige til 5 stjerner!

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Creatonaut Skrevet kl. 11:13
Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 11:57

Hej Tim,

Tak for kigget, som jeg synes gav et ok indtryk af, hvilken type bolig det er.

Der er et par ting, som jeg gerne vil dele med dig:

• Valg af thumbnail: Den viser toilettet, som nok ikke er det boligen bliver solgt på. Et af de andre rum eller set ude fra, vil nok få flere til at klikke på din thumbnail.
  • Tastefejl  i video: Overskriften har du skrevet som "Badeværlese", skulle være "badeværelse"
  • Grundplan: God detalje med at vise hvilket rum der vises på skærmen

I din "tag" på Amino har du også et par tastefejl "

"Alttid videoproduktion i full HD. Kontrakt mig og få et godt tilbud på din næste video opgave." Det burde efter min mening være (rettede ord med fed skrift)  "Altid videoproduktion i full HD. Kontakt mig og få et godt tilbud på din næste videoopgave."

Håber, at du kan bruge ovenstående feedback.

Venlig hilsen

Bjørn Johansen

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 12. Apr 10
Fra  Creatonaut Skrevet kl. 12:11

Bjørn Johansen:

Hej Tim,

Tak for kigget, som jeg synes gav et ok indtryk af, hvilken type bolig det er.

Der er et par ting, som jeg gerne vil dele med dig:

• Valg af thumbnail: Den viser toilettet, som nok ikke er det boligen bliver solgt på. Et af de andre rum eller set ude fra, vil nok få flere til at klikke på din thumbnail.
  • Tastefejl  i video: Overskriften har du skrevet som "Badeværlese", skulle være "badeværelse"
  • Grundplan: God detalje med at vise hvilket rum der vises på skærmen

I din "tag" på Amino har du også et par tastefejl "

"Alttid videoproduktion i full HD. Kontrakt mig og få et godt tilbud på din næste video opgave." Det burde efter min mening være (rettede ord med fed skrift)  "Altid videoproduktion i full HD. Kontakt mig og få et godt tilbud på din næste videoopgave."

Håber, at du kan bruge ovenstående feedback.

Venlig hilsen

Bjørn Johansen

Tak for de gode råd...  Tastefejlen bliver rette, der kommer en ny video sender i dag

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 12. Apr 10
Fra  Creatonaut Skrevet kl. 16:28

Nyt video, hvor tvet er væk..

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 19:36

Hej Tim,

Vi forsøgte at sælge nogenlunde den samme ide til en række kæder for 2 år siden, og var også til en del møder, interessen var ok, men det var for svært at finde en pris vi begge kunne leve med. Vores koncept var også en del dyere og mere sofistikeret end dit, men det var prisen vi gik ned på. 

Et rigtig stort problem er det med at mange ikke ønsker deres hjem affotograferet fordi det tilkalder tyve, og vi kunne ikke få det til at hænge sammen økonomisk når der skulle fjernes møbler og billeder i posten, men det kan være du kan. To mand med transport, biler og udstyr koster også penge, og det kan sagtens tage to timer at optage hvis der lige skal laves lidt lys og evt rykkes lidt på møbler så der er plads. (En vært koster bare endnu mere)

Så kastede vi os over sommerhuse/ferie udlejning, og her er der helt klart et marked, men igen er det prisen, når man pludselig skal lægge transport tid og penge til så bliver det nogle andre priser. Du kan jo næppe lave en film om mit indiske sommerhus for de ca 3500 du nævner? (hvis du kan siger du bare til, men billetten alene koster det dobbelte og der skal vel en lysmand med?)

Som sagt kunne det ikke lade sig gøre for os den gang, men det kan jo være tiderne har ændret sig, mit bedste bud ville være at kontakte de store sommerhus kæder, når man vælger sommerhus kunne en film være en god mulighed for at skille sig ud blandt de mange andre på nettet, og hvis du nu kunne lave en aftale så du vidste du skulle lave mindst 30 eller sådan noget kunne der også være lidt stordriftsfordele som jeg mener er nødvendigt for at få det til at løbe rundt.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 12. Apr 10
Fra  Creatonaut Skrevet kl. 20:39

Sansir:

Hej Tim,

Vi forsøgte at sælge nogenlunde den samme ide til en række kæder for 2 år siden, og var også til en del møder, interessen var ok, men det var for svært at finde en pris vi begge kunne leve med. Vores koncept var også en del dyere og mere sofistikeret end dit, men det var prisen vi gik ned på. 

Et rigtig stort problem er det med at mange ikke ønsker deres hjem affotograferet fordi det tilkalder tyve, og vi kunne ikke få det til at hænge sammen økonomisk når der skulle fjernes møbler og billeder i posten, men det kan være du kan. To mand med transport, biler og udstyr koster også penge, og det kan sagtens tage to timer at optage hvis der lige skal laves lidt lys og evt rykkes lidt på møbler så der er plads. (En vært koster bare endnu mere)

Så kastede vi os over sommerhuse/ferie udlejning, og her er der helt klart et marked, men igen er det prisen, når man pludselig skal lægge transport tid og penge til så bliver det nogle andre priser. Du kan jo næppe lave en film om mit indiske sommerhus for de ca 3500 du nævner? (hvis du kan siger du bare til, men billetten alene koster det dobbelte og der skal vel en lysmand med?)

Som sagt kunne det ikke lade sig gøre for os den gang, men det kan jo være tiderne har ændret sig, mit bedste bud ville være at kontakte de store sommerhus kæder, når man vælger sommerhus kunne en film være en god mulighed for at skille sig ud blandt de mange andre på nettet, og hvis du nu kunne lave en aftale så du vidste du skulle lave mindst 30 eller sådan noget kunne der også være lidt stordriftsfordele som jeg mener er nødvendigt for at få det til at løbe rundt.

Tak for de gode råd, sommerhus marked kunne også være en rigtig god ide

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)