Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om min video ide??

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Tårs
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som en god idé - Vil gerne kunne se videoen du har lagt ud, men får baree hvid skærm :-(.... Et tip kunne være at bruge Youtube til alle videoer, så ved du at alle kan se dem.

Jeg mener generelt videoer virkelig er "vejen frem" Efter de hurtigere internetforbindelser er hos næsten alle, så vil jeg klart mene, at det er skønnere at se en 30 sek præsentationsvideo af en virksomhed/koncept/idé el. andet, end at skulle igennem flere sider på en hjemmeside, for at finde ud af, hvad de egentlig handler om.

Tror de præsentationsvideoer er vejen frem - Som det også bliver nævnt i tråden.

Prøv at sælg ideen om videopræsentation til firmaer, der allerede er på nettet, og ved hvad en hjemmeside betyder ;-)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Find i første omgang ud af om markedet vil have dit produkt (det er selvfølgelig også noget du gør ved at poste her). Jeg har selv solgt et par ejendomme efterhånden, og skal jeg være helt ærlig tror jeg ikke at jeg ville have brugt video havde jeg fået muligheden.

Husk på at en bolig annonce går ud på at udstille en bolig så smukt at man får nogen interesserede i at besøge boligen! Med billeder har man mulighed for at udstille de ting der er pæne i en bolig fra deres bedste side, og skjule de knapt så festlige sider af boligen.

Ved at bruge video afslører man typisk også alle de mere kedelige elementer i boligen.

En anden skriver at det måske var noget for de lidt dyrere boliger, men igen må jeg desværre male fanden på væggen. Jo dyrere boligen bliver, jo færre billeder. Man ønsker ikke at udstille sine B&O anlæg og sine designer møbler. 

Nåh... konklusion. Find ud af om dem som handler bolig overhovedet ønsker dette! Personligt ville jeg nok ikke gøre det. Når det så er sagt, så vil jeg nok bruge video når jeg skal til at udleje vores hus i Thailand her indenfor nogle måneder.

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Vil du sende mig en PM med info om jeres hus i Thailand?

Niveauet af Asien i mit og familiens blod er faretruende lavt!

Hilsen

Bjørn

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er slet ikke i tvivl om at markedet efterspørger video, det eneste der har afholdt dem fra at benytte det er at det har været for dyrt for mæglerne at få det produceret. Jeg har været 4 år i branchen og har samarbejdet med ca. 350 mægler i hele landet, og de er absolut klar til at aftage hvis blot prisen er den rigtige. Du kan ligeledes se at stort set alle de store kæder, er i gang med at introducere det på markedet, så det er allerede en service der udbyes.

www.importbilen.com den nemme vej, til din næste drømmebil. 

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

God ide!

Jeg hjalp en ven her for hmmm ja det må snart være et halvt år siden, med at få solgt hans hus. Her har den lige en lidt mere personlig touch!

Måske det kunne være en vinkel? evt på de noget dyre ejendomme. 

 

Filmet og klippet på en halv formiddag.

 

Filmproduktion    Reklamefilm    Viral film   Web film    www.kettner.nu

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Super idé! Jeg sidder faktisk selv og kigge lidt på HD videokamera. Sådan et Canon XH A1 du har, er det det man skal have, eller er der kommet et alternativ i samme prisklasse?

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Creatonaut Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Videoen bliver lagt op på youtube i løbet af i morgen :)

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Creatonaut Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

En anden skriver at det måske var noget for de lidt dyrere boliger, men igen må jeg desværre male fanden på væggen. Jo dyrere boligen bliver, jo færre billeder. Man ønsker ikke at udstille sine B&O anlæg og sine designer møbler. 

 

Dette har jeg tænkt over og er netop igang med at test muligheder for at fjerne B&O anlæg og de dyre designer møbler på video uden at fjerne dem fysisk fra rumet.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Creatonaut Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kent Medom:

Super idé! Jeg sidder faktisk selv og kigge lidt på HD videokamera. Sådan et Canon XH A1 du har, er det det man skal have, eller er der kommet et alternativ i samme prisklasse?

Der findes jo mange HD videokamera og i samme prisklasse, men det er dyrt issenkram. Ville forsloge dig at se hvad du skal bruge af kamera og hvilke typer opgaver du skal lave før du gå ud og køber.

 

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kettner:

God ide!

Jeg hjalp en ven her for hmmm ja det må snart være et halvt år siden, med at få solgt hans hus. Her har den lige en lidt mere personlig touch!

Måske det kunne være en vinkel? evt på de noget dyre ejendomme. 

 

Filmet og klippet på en halv formiddag.

 

Det er edder rådme godt lavet! Af professionel kaliber. !

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)