Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den rigtige ide til webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har taget et år ud af min kalender, for at lave en webshop og fokusere helt på den.

Jeg har været igang med små ideer, men ikke nogle jeg indtil videre vil satse en hel webshop på.

Derfor mangler jeg inspiration der kan bunde ud i et konkret valg af produkter/branche jeg skal befinde mig indenfor.

Derfor vil jeg gerne spørge jer, hvilken branche/produkter i tror vil have vækst de kommende år i danske webshops?

Er der udenlandske ideer eller nye produkter, der nu er mulige at sælge over nettet i Danmark?

Direkte ideer er selvfølgelig også velkomne, og hvis den skal blive mellem os kan den sendes til kas90@sol.dk

Gode forslag og ideer kunne eventuelt belønnes :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:28

kasperkasper:
Derfor vil jeg gerne spørge jer, hvilken branche/produkter i tror vil have vækst de kommende år i danske webshops?

90% af de eksisterende.

Men hvis ikke du ved hvilket område du vil ind på, så vil jeg mene du ikke er klar til at tage det skridt.

God vind.

Køb ren argan olie her

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 13:14

Jeg ville mene at hvis du ikke ved hvad du vil satse på endnu så er et år ikke helt nok.

Det jo ik bare at finde et produkt det handler jo også om at sætte sig helt ind i sagerne ( bestemmer du selvfølgelig selv men er bedste at gøre det hel hjertet )

Da vi startede vores firma havde vi en ide. men den ide udvikledede sig løbende og så gik der to år og vi åbner først om en mdr el to. Så det noget der tager tid.

Så når du en gang ved hvadu vil sælge. så ta på en brache messe for netop det.

Evt ta en tur til udlandet og sehvad der røre sig og så ta det med til DK.

men hvadu end finder ud af så held og lykke med dette

Hilsen

Mick

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Fra Horsens
Tilmeldt 19. Apr 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:04

Hej Kasper

Jeg vil da lige svare lidt imod de øvrige henvendelser du har modtaget :-)

Årsagen er at jeg selv er 100 % iværksætter og har efter en del år både har rejst i østen og købt 40' containere med møbler m.m, har haft egen møbelbutik osv der udaf.. hvor vil jeg hen med det?

Hvis du har en passion for noget, f.eks tøj, sport eller for mit tilfælde møbler, vil jeg sprede det års 'investeringer' i at til egne viden indenfor økonomi, markedsføring, strategier og videreføre disse egenskaber i din passion - jeg har selv arbejdet to år med supplerende vikar job her og der.. og kan i dag mere end leve af mit fritidsbeskæftigelse!! Med andre ord, går du igang med noget, du ikke ved noget om.. vil du rent økonomisk få en over nakken, derfor vil mit råd til dig være:

Tjen/opspar penge til projektet

Tilegn dig viden, som gør dig fundamental stærk (markedsføring-øko./strategi osv.)

Rådfører dig med alt og alle..men samtidig være din egen herrer..

Jeg kunne blive ved :-) ... ville bare lige kommenterer din besked lidt, da jeg for år siden stod i samme situation som du står i nu! Det kan lade sig gøre!!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)