Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Typo3

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter jeg har fået udviklet og betalt et website i Typo3 hos et webfirma og har fået filen på en USB nøgle så jeg kan bruge websitet igen får jeg pludselig at vide følgende:

Jeg kan lige så godt kan betale for udvikling af et nyt site, da det vil tage ligeså lang tid at uploade og tilpasse filen til nyt website?
Der er tale om en website med samme design, men bare hvor tekst og billeder ændres!.
Jeg er uddannet Grafiker og laver selv alt grafik.
Meningen fra starten var at jeg selv kunne lave nye sites i samme skabelon i typo3.

Jeg tror webfirmaet prøver at snyde mig?
Virker underligt at man ikke kan uploade et komplet site i typo3 (eller copiere et eksisterende).
Har hørt det er få ting man lige skal ændre på når man uploader et typo3 site til et nyt domaine?

Er der nogen som ved hvordan man gør og om jeg er igang med at blive snydt?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni

For det første hedder det enten "et domæne" eller "et domain", mellemvejen som du bruger er no-go :)

Dernæst så kan du selvfølgelig, antaget at de filer du har fået udleveret indeholder alt det nødvendige, sagtens sætte dit site op og bruge det igen, også til et andet site. Typo3 er bare ekstremt kompliceret og arbejde med, derfor vil jeg ikke umiddelbart gætte på at du selv kan gøre det, og _slet_ ikke tilpasningen af templaten.

Hvis din nuværende udbyder ikke kan finde ud af det skal du være velkommen til at henvende dig til mig, så skal jeg nok få det op at køre for dig :)  mmc@specialhosting.dk

Dbh

Mikkel

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)