Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS og E-Handel

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Nov 06
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvem vil være med til at lave den komplette site med e-handel oma baseret på et totalt nyt koncept med et internationalt portentiale og være med en ongoing up-site?

Har du erfaringen (og kan dokumentere at det), med at lave sites der indeholder en CMS løsning, e-handel, integreret med ERP, CRM, track/trace, 360 grader billederoatation, newletter, mediadatabase, annoncering på Google, SEO, Flashprogrammering og implementering, statestik så vi kan se hvor og hvorfra vores kunder kommer oma?

Hvis du kan svarer ja til ovenstående så hører jeg gerne fra dig. Jeg har konceptet og ikke mindst produktet som henvender sig til mellemstore og store virksomheder over hele verden og privatpersoner som har den holdning at kun det bedste er godt nok for dem, deres virksomhed, medarbejdere og gæster.

Jeg er ikke fan af virksomheder som sælger modulløsninger og egentlig er ligeglad med hvordan siten går så snart de har solgt deres løsninger. TIl gengæld søger jeg den person/virksomhed som brænder for internethandel og hele tiden ønsker at forbedre siten, sig selv og optimerer den til et mersalg. Derfor er jeg i princippet ligeglad med om du tjener op til 40.000 om måneden - for gør du det kender jeg omsætningen og ved hvad jeg selv tjener.

Så har du lysten til at lave en seriøs site som ikke bare har danske men international ambitioner og hvor portentialet er meget stort, baseret på en forretningside som er opbygget fordi der ganske enkelt er et "hul" i markedet - ja så ring 40 21 12 41.

Jeg forlanger at se dokumentation for hvad du har lavet, at du har erfaring med at lave e-handel og tænker e-handel døgnet rundt! Stort set:-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:15
Med den lange liste over krav, tror jeg du bør komme med en noget større gulerod for eventuelle partnere. Folk der kan alt det du forlanger, er en mangelvarer. Hvis de skal bruge tid på det her, vil de gerne vide hvad du kan levere. Smid dit "CV" på, så folk kan om de tror på at du har, hvad det kræver for at få et stort projekt til at fungere :)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 19:06
Hej

Når du nu finder ud af at det er svært at finde nogen der laver ordentlige / professionelle 360 grader produktrotationer så ringer du bare til mig på 30 20 20 47 )

Jeg tror du får svært ved at finde 1 mand der kan lave alt professionelt, især med dit nuværende indlæg - men held og lykke. )

Hilsen Morten

Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 00:09
Chant: Du er ved at vaerre beroemt i denne business for du har jo talet med riktig mange web bureau og reklamebureau om din chocolate. Jeg har vender hos mang af dem der lavver web sites og du har jo holdt meetings over det mest af Jylland! Jeg tror ikk du skal regn med at blive tagget serioest naar du satte saa mang menesker i arbejde med at holde meetings og lavve tilbud og saa ogse skrivver som du goer her paa Amino.

Det som du ber om er der nok 3 eler 4 i Denmark der kan lavve for dig og jeg er ikk en af dem. Men du skulde bar have det advice at du ikk tager seriose menskers tid paa den maade.
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:14
Jep - 3D og den slags er skægt at arbejde med. Og det er klart et af de steder, hvor E-shops fremover kan distancere sig. Her ude på landet i det mørke Himmerland arbejder vi med den slags som i nedenstående eksempel - bl.a.

ØV - man kan ikke vise en Flash her...? Så må det jo bare være et link i stedet - kig nederst på siden: http://www.concept-i.dk/erezII.html

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 08:57
Hej Thomas

Nu er det jo ikke fordi jeg vil træde dig over fødderne, men der er ikke meget 3D i det eksempel du lige viste frem. Det du viser med eRez fra Yawah er jo et enkeltstående billede som man bare kan rotere. For at man kan snakke om 3D så synes jeg jo at man skal kunne se et produkt fra alle vinkler. Altså en 360 grader rotation af produktet. Det laver jeg bl.a.

Men helt sikkert så er det fremtiden især for web shops. NÅr man ikke kan se produkterne fysisk så må man kompensere for det på en anden måde. Det vil jeg selv gøre med 360 grader produktrotationer med eRez zoom funktion. Vidste du forresten at der er kommet en nyere version af eRez end den I reklamerer med?

hilsne Morten 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 09:20
Jeps - det er bare sjusk, vi ikke har fået ændret det på vores hjemmeside. Vi laver jo YaWahs markedsføring, så jeg burde jo have ændret det...

Nej, det er ikke 3D men bare rotation. Nu er jeg en af dem, der har haft besøg af "Chant", så jeg ved jo, hvad han efterspørger :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:25
Nej, det er ikke 3D men bare rotation. Nu er jeg en af dem, der har haft besøg af "Chant", så jeg ved jo, hvad han efterspørger :-)

Grin ja så kan jeg jo nok ikke lære dig så meget  

Men stadig alletiders teknologi. Nu skal jeg bare finde en god måde at få lidt pr på mit nyeste projekt med 360 produkt rotationer af brudekjoler så der kan komme lidt mere gang i forretningen. Forslag modtages med kyshånd )

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)