Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Serieiværksætter søger samarbejdspartner til nyt projekt. Finansiering haves.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Dette er ikke et debatoplæg, men et indlæg for at komme i kontakt med nogle dygtige udviklere/programmører til mit næste projekt. Jeg håber jeg har oprettet denne tråd i rette kategori, ellers håber jeg i er overbærende med den del.

Jeg er serieiværksætter og har gennem de seneste 10 år iværksat virksomheder og projekter, hvor nogle af dem har resulteret i større succes med salg af virksomhederne inden for IT branchen. Jeg er i den heldige situation at have fundet den næste gode idé/koncept som jeg har tænkt mig at starte på inden for nogle få måneders tid, og dertil har jeg brug for en udvikler/udviklingshus som er interesseret i at starte virksomheden med mig, mod ejerskab i forretningen.

Opgaven består i at udvikle et logistiksystem, med nutidens relevante hjælpemidler (scannere, tracking ..med mere). Programmeringssproget er jeg fleksibel over for, men jeg forventer du/i forstår jer på modul-baseret programmering og kan overskue at have flere bolde i luften, med projektorienteret styring på egne og fælles opgaver. Desuden skal jeg bruge en samarbejdspartner der er indstillet på at yde ekstraordinært for at nå til succes med projektet. Dette medfølger varierende, tildels lange arbejdsstider, fleksibilitet og et brændende ønske for at løfte projektet til succes med mig.

Da projektet bygger på et indbyrdes partnerskab er det vigtigt at begge parter har et godt indbyrdes forhold og har nogle grundlæggende ens ideer og holdninger til konceptets opbyggelse og fremtidige investeringsplaner. Af den grund vil jeg gerne mødes og diskutere projektet før jeg inviterer min næste partner til at være medejer af firmaet/projektet. Den første del klarer vi dog over email og telefon.

Lidt om projektet:

Likviditet:           ca. 1.5 mio kroner i investering over de næste 2 år, opdelt efter % ejerskab
Branche:            Logistik og E-handel
Konkurrence:    Begrænset konkurrence
Placering:         København og omegn
Produktsalg:     Hele Danmark

Projektet kræver en samlet likviditet på ca. 1.5 millioner kroner over de næste to år, hvoraf jeg tilbyder medejerskab og investering til min nye partner fra 5-25%, afhængig af hvor meget denne har lyst til at eje og investere i virksomheden. Min andel af det økonomiske indskud haves kontant og vil derfor give en god start for virksomheden likviditetsmæssigt.

Branchen og konceptet er en sammensmeltning af Logistik og E-handel

Konkurrencemæssigt findes der få virksomheder der leverer ydelser der minder om dette konceptet, men ingen af dem er så yderliggående som denne vil være. Der er desuden et stort idegrundlag som skal rulles ud over en kommende vækstperiode, afhængig af succes med at få konceptet til at blive bæredygtig økonomisk.

Geografisk og produktsalg:  Forretningen startes i københavn området hvorfra salget foregår til hele landet.

Likviditetsbudget og omsætningsbudget haves, men deles først når jeg har udvalgt den potentielt rette partner hvor der findes god kemi og ens tankegang om projektets udfoldelse.

Med disse ord håber jeg på henvendelser og spørgsmål til projektet. Jeg forbeholder mig retten til at være anonym til en start og besvare spørgsmål direkte på emailadresser hvis jeg finder det relevant for besvarelsen.

Mange venlige hilsner
Den investeringslystne iværksætter Smile

Tilmeldt 11. Jun 10
Skrevet kl. 18:18

Jeg beklager at skrifttypen er blevet så lille, det var ikke min mening og det ser ikke ud til at jeg kan rette i mit indlæg.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:40

TEN:

Jeg beklager at skrifttypen er blevet så lille, det var ikke min mening og det ser ikke ud til at jeg kan rette i mit indlæg.

Det er rettet nu. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:45

Man kan ikke sende PM'er til dig... det skal du lige ind og aktivere.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 11. Jun 10
Skrevet kl. 19:14

Hej Niels, det er hermed gjort. Tak for hjælpen.

Tilmeldt 11. Jun 10
Skrevet kl. 19:15

Tusind tak.. så er det også læseligt Smile

Tilmeldt 11. Jun 10
Skrevet kl. 19:15

Tak så er det læseligt Smile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)