OK tak for info - jeg springer over så - jeg kan se at du er i den anden ende af landet + har et godt bud længere oppe i tråden ;-)
|
Er der nogen som helst mulighed for en momskvitt ?
OK tak for info - jeg springer over så - jeg kan se at du er i den anden ende af landet + har et godt bud længere oppe i tråden ;-)
|
Er der nogen som helst mulighed for en momskvitt ? |
IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support
Anna: Det er okay, jeg arbejder ellers i Aalborg. Kim: Nej desværre, det kan jeg ikke lade sig gøre. Tilbudet er nok mest attraktivt for private :-). Eller jo det kan det gode, men så er prisen bare 7500 + 25% moms. Med venlig hilsen |
Så starter jeg da med et bud på 3.000, så kommer der værtfald ikke de der en krones bud :) |
Mvh
Mathias Bak
Så installer VirtualBox med enten linux eller windows.... så har du det hele :) |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Vi skal min op i +6.500 før det er interessant for mig. Med venlig hilsen
|
Du kan da ogsaa bare installerer linux eller Windows* paa den, og saa slette MacOS X. *Ved ikke lige om den computer faktisk supporter windows, det er ikke allesammen der goer det.
|
Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.
Du kan da ogsaa bare installere Windows* eller LInux paa maskinen og saa slette Mac OS X :} *Ved ikke lige om den computer faktisk kan koere windows, det er ikke allesammen der kan det. |
Beklager de dobbelte indlaeg, men amino meldte fejl saa jeg regnede ikke med at de kom op. |