Hej Amino’er Der er snak om mit pointsite FreeCandy.dk, som er sat til salg - Siden er lavet af Martin van de Belt, der ejer virksomheden Exaweb. Siden er sat op og hostet frem til juli 2010 og derefter koster det 35 kr. per måned. Siden virker 100 %, men er ikke startet endnu, da jeg ikke har tiden pga. Efterskole. Der følger leverandør kontakt med, men man skal dog have eget lager, men bare for 500-800 kr. har man et stort lager J Du kan bruge Euroads, Smartresponsemedia, Adfair, Partner Ads, Mikkelsen Media, Webgains, MM Medier, Tradedoubler, Nordicads, Come & Stay, IQ Medier. Domænet er godt og jeg ser potentiale i siden. Kom med nogle bud. Vil du have mere information er du meget velkommen til at sende en mail, tilføje mig på MSN. Mail: Lasse @ lykkemedia.dk MSN: Lasselykke @ hotmail.com |
point site sælges
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
Fik du den ikke solgt for 2 mdr siden ? Hvad er mindstepris Mikkel |
Håber på 2500,- men er åben overfor bud. Var en køber, men så var sitet ikke 100% klar også sprang han fra også har jeg ventet med at sælge det til det var klar. Mvh Lasse |
Det virker ikke som den mest oplagte forretningsplan når ikke engang forretningsgeniet dr. Mørch kan få det til at køre her i 2010. |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)