We believe software is the best tool we humans have to make the world a better place. Hvis du er enig med mig i ovenstående, så er du måske den sælger profil vi leder efter til vores team. - Vi ønsker at gøre det MEGET lettere for software udviklere at få deres programmer ud til brugerne og få betaling for dem. - Vi ønsker at gøre det MEGET lettere for almindelige computer brugere at finde software som løser deres behov. - Vi ønsker at gøre det MEGET lettere for almindelige computer brugere at give feedback, så kvaliteten af programmerne kan stige meget hurtigere end vi har set hidtil.
Vi er 2 ingeniører i en startup som har udviklet en browser plugin som gør det muligt at sælge over 10.000 software applikationer af høj kvalitet, direkte i Google Webstore når den åbner i juli 2010. Vores teknologi gør at det tager under én timer at opsætte en eksisterende applikation, som idag sælges på CD eller via download så den kan kører direkte i din webbrowser fra Google Webstore. (https://chrome.google.com/webstore) (fast forward video to 3:25) Vi har en unik timing lige nu og vi ønsker at deltage i http://www.startupbootcamp.dk/ fra August. Derfor har vi brug for at finde en sælger profil til vores team meget snart. Hvis ovenstående har din interesse, så send dit CV og lidt om dig selv til thomas(at)3djam[dot]com Mvh, Thomas |
Jeg ved godt det ikke er et direkte svar paa jeres spoergsmaal, men jeg har nogle spoergsmaal til hvordan Roozz fungere :}
1: Hvordan har i taenkt jer at konvertere en windows exe fil(Or naar i taler om winforms, mener i saa .net extensionen win forms eller den almindelige win32 api) til noget som kan koere paa Linux/Mac Os?
2: Er det korrekt forstaaet at jeres sikkerhedsmodel bestaar af at i stoler paa den software som bruger Roozz?
3: Er i cpu uafhaenige. Nu taler jeres website om 3d og mobile platforme. Hvordan haandtere i det faktum at de stortset alle sammen bruge arm processorer? Har i et Arm "just in time compiler"?
4: Hvordan haandtere i 3d acceleration hvis nu ens application bruger Direct X/OpenGL (Supporter i begge dele).?