Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster skiddet?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har fået en rigtig iværksætter idé som skal udføres på nettet - Men er meget i tvivl om hvad skiddet vil koste at lave og hvor lang tid det vil tage. Derfor håber jeg i kan hjælpe der.

lad os tage udgangspunkt i disse hjemmesider - da den nok kommer til at minde lidt som dem.

www.Nordnet.dk
www.Qxl.dk

Men hvad ville de koste at programere, designe og hvor lang tid? 

Lets go Danmark til VM

mvh,

Peter

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 17:45

Det har du næppe råd til Big Smile

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 17:47
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Kan godt li din holdning Remy

Lidt som når man kommer i alm tøj og kigger på porche, så gider sælgeren ikke komme og spørge om de kan hjælpe, men kommer man i fint tøj gider de..

Kan man ikke have penge nok selvom man ikke gider være slipsedreng ?

Mikkel

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 17:48

Tjaa. Mit bud er at hvis du er noed til at spoerge saa har du ikke raad. Men mit gaet er at begge de sider har brugt langt over en  million inden de gik online.

En meget vigtig detalje er om du faktisk vil lave et site som interfacer med de forskellige boerser og andre systemer som de to sites goer, for saa kommer helt sikkert nogle extra og temlig dyre sikkerheds krav.

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:52

Passiv +:

Lidt som når man kommer i alm tøj og kigger på porche, så gider sælgeren ikke komme og spørge om de kan hjælpe, men kommer man i fint tøj gider de..

Undskyld mit sidespring, men er det noget du har erfaring med? Selvom jeg ikke har haft brug for hverken Porsche eller Ferrari endnu, har jeg kigget på rigtig mange dyre ting og sager i forskellige butikker (det giver mig motivation til at tjene flere penge), og jeg har ikke en eneste gang prøvet, at blive taget hverken middelmådigt eller dårligt imod. Jeg mener omvendt at den der kliche er så tyndslidt om Tom K's dæk på Le Mans as we speak - Vi befinder os midt i en finanskrise, hvor ingen har råd til at skue bjørnen på skindet. Både i Netto og hos guldsmeden.

On Topic er de nævnte sider ekstremt omfattende. Begge to er ejet af enorme virksomheder, der har enorme budgetter til deres hjemmesider. Hvis du vil videre kan du tage kontakt til et par eller tre seriøse webbureauer, og bede dem om et skriftligt estimat på, hvor meget de skal have for at lave det. Kravspecifikationen er key i den sammenhæng.

God weekend!

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:02

Hej Peter

Det starter nok ved et par hundrede tusind! Og du skal være klar over at QXL har brugt millioner på deres site. Og det er jo ikke fordi de er dumme, eller har en speciel lyst til at aflønne programmører og designere.

Hvis det er for meget, kan du evt. hyrer-en-høker, der er nogle der smækker forskellige gratis komponenter sammen, til noget der minder om det du skal bruge. For en meget lavere pris.

Hyr-en-høker vejen er billigere, men selvfølgeligt også meget risiko fyldt. Og sandsynligheden for at dine penge ryger ud af vinduet er stor!

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:04

Passiv +:

Kan godt li din holdning Remy

Kan man ikke have penge nok selvom man ikke gider være slipsedreng ?

Mikkel

Det er ikke fordi jeg ikke gider hjælpe Big Smile Men spørgsmålet har vist været oppe at vende 1000 gange her på Amino. Min branche har ikke rigtigt mærket krisen. Men jeg tror det han søger er en der vil lave det gratis for ham. Prøv evt. en skole med datamatiker uddannelse, der er altid nogen der mangler en hovedopgave.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:07

Remydk:
Det er ikke fordi jeg ikke gider hjælpe Big Smile Men spørgsmålet har vist været oppe at vende 1000 gange her på Amino. Min branche har ikke rigtigt mærket krisen. Men jeg tror det han søger er en der vil lave det gratis for ham. Prøv evt. en skole med datamatiker uddannelse, der er altid nogen der mangler en hovedopgave.

Hvis jeg skulle arbejde til din timepris ville jeg godt nok føle krisen havde ramt godt og grundt.

Det klæder ikke nogen, at være arrogant ikke engang mig, se selv :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:24

Lundsby:

Remydk:

Hvis jeg skulle arbejde til din timepris ville jeg godt nok føle krisen havde ramt godt og grundt.

Det klæder ikke nogen, at være arrogant ikke engang mig, se selv :-)

Hehe vel sagt Lundsby :-)

Til trådstarter: Hvis jeg var dig ville jeg starte med at skrive et par sider, der helt præcist definerer hvad du gerne vil have. Dokumentet skal indeholde sidens mål, hvilke funktionaliteter der er bærende, hvordan siden helt præcist skal fungere og alt hvad der nu ellers er relevant. Dette udviser for det første større seriøsitet og derudover giver det eventuelle webudviklere mulighed for at bedømme projektet og evt. give dig et prisoverslag.

Der er rigtig mange der hver dag laver disse indlæg, hvorfor de ikke bliver modtaget særligt vel.

Men skriv det omtalte dokument, så får du garanteret også mere positiv respons.

mvh Mathias

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:42

Peter R. Hansen:
lad os tage udgangspunkt i disse hjemmesider - da den nok kommer til at minde lidt som dem.

www.Nordnet.dk
www.Qxl.dk

Så vidt jeg så er det 2 forskellige sider der intet har med hinanden at gøre.

Peter R. Hansen:
Men hvad ville de koste at programere, designe og hvor lang tid?

Tager du qxl som eksempel, så har jeg lavet ca. 85% på http://www.nemfamilie.dk og du skal nok regne med som Lundsby siger at du skal slippe fra 200.000 og opefter. Men success afhænger af din evne til at komme med krav ved starten og holdet til at forstå dine ønsker.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)