Hej Jeg står i den situation at jeg gerne vil skabe lidt mere troværdighed omkring at handle på Internettet og har derfor i tankerne at oprette et forum/debat rum, hvor folk kan stille spørgsmål om vores produkter, om leveringstider, om tilbud samt at kunderne kan skrive hvad de synes om vores netshop m.m. Hvordan opretter man så dette forum ? Jeg bruger dandomain og er det noget der kan fungere sammen med dette ? Er der evt. nogen der kan lave det og til hvilken pris ? Hilsen Kipling |
Oprettelse af forum/debat side på ens netshop ?
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
I stedet kunne du overveje manuelt at putte kundeudtalelser på siden samt at oprette en FAQ. |
|
Hej Kipling, Jeg ved godt det ikke er det du spørger om, men jeg faldt lige over et par småting i din shop, som også kan have betydning for oplevelsen af troværdighed/seriøsitet:
Tag det kun som positiv feedback. Jeg ved godt det kan virke som petitesser, men jeg har oplevet brugertests hvor brugerne falder over mindre end ovennævnte... ![]() Mvh Claus |
Off Topic: Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor mine indlæg får så mange linieskift som i ovenstående? |
|
|
Jeg vil helt klart også anbefale en FAQ og kundeudtalelser istedet for et debatforum på shoppen. Hvorfor? Jo: |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)