Sådaaan , må vi høre hvad du har tænkt dig gøre af din fans. - Hvad gavner de dig ?
Hm, tjah - ved ikke med Jer andre - men siger I jatak til at være medlem af en gruppe, der er plastret til med reklamer og helt åbenlyst prøver at "sælge noget" ?
Her er der blot et lille diskret stykke tekst der fortæller at man kan vinde noget løbetøj.
Og mere behøver man jo sådan set ikke - for målet er i første omgang ikke at sælge, men derimod få en tilstrækkelig stor bunke kontakter - correct ? ;-)
Jeg oprettede for noget tid siden af facebook gruppe som hurtigt fik 1.000 medlemmer, blot fordi jeg mente der manglede en gruppe. Men hvad kan man rent kommercielt bruge disse medlemmer til? Jeg ser intet, ud over at have sådan en gruppe er "sjovt".
Jeg oprettede for noget tid siden af facebook gruppe som hurtigt fik 1.000 medlemmer, blot fordi jeg mente der manglede en gruppe. Men hvad kan man rent kommercielt bruge disse medlemmer til? Jeg ser intet, ud over at have sådan en gruppe er "sjovt".
/Kristian
Du kan sende tilbud ud til disse. Så udover branding værdien, ligger der også en direkte-salgs værdi.
Jeg sidder med en kunde, hvor vi har målt alt trafik der er kommet fra gruppen til hans webshop, og han tjener, med hans avancer, i gennemsnit mellem 1,50 - 1,75 dkr., per fan - bare for at give et estimat.
Kunne også gost bruge nogle flere fans til min ny oprettet side men synes nu det går noget trægt, så ville gerne have nogle tips til hvad der skal til for at lokke folk til.