Jeg har lige købt et domæne hos webhosting.dk hvordan får jeg det til at pege over på www.nehola.shoppinnet.com |
Hvorfor ringer du ikke og spørger dem?
Hvorfor ringer du ikke og spørger dem? |
Hej Henrik, Kommer an på flere ting. Hvis du har dit nye domæne hostet hos webhosting.dk, så skal du have webhosting.dk til at lave en dns pegning over på www.nehola.shoppinnet.com. Hvis du har det nye domæne hostet samme sted som www.nehola.shoppinnet.com, skal du have din udbyder her til at pege det nye domæne hen på www.nehola.shoppinnet.com. Hvis du ikke har domænet hostet nogen steder, skal du ha' det hostet. Mvh Tonny |
Okay nu jeg lidt i tvivl altså jeg har kun købt et domæne hos webhosting.dk og nehola.shoppinnet.com er en gratis webshop, men skal man ikke bare på webhosting.dk hvor jeg har købt et .dk domæne for det til at pege over på siden hos shoppinnet.com |
Men har nu prøvet inde på webhosting.dk at lave en www. viderstilling så må vente 24 timer ca. for at se om det fungere |
En metode kunne være at lave en index.html/htm med følgende... Omgående viderestillingHvis du ønsker at din HTML side skal redirecte med det samme, skal du indsætte nedenstående kode mellem <head> og </head> i din HTML fil:
Viderestilling efter x antal sekunder
Hvis du f.eks. har en "Splash" side (forside på et website), der byder
velkommen til dit website inden brugeren træder indenfor, så kan det
være en god ide at lade brugeren få x antal sekunder til at se denne
side inden vedkommende bliver ført videre, i tilfælde af at brugeren
ikke kan finde ud af at klikke videre.
|
Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.
Ok tror ikke jeg kan bruge den metode jeg har et domæne og et gratis webshop hvor man ikke lige kan ændre så meget :) jeg må vente og se til i morgen |
Jov du kan, på det nye domæne som du har købt - ligger du en fil ind med ovenstående indhold. Den skal hedde index.html eller index.htm - så bliver folk der kommer ind på dit domæne "viderestillet" til din gratis webshop. Det virker endda her og nu. Er det ikke det du ønsker ? |
Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.