Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

adwords

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

 
Jeg udvikler og sælger komfort produkter til "do it your self" markedet dvs. f. eks. byggemarkeder. Mit første produkt er en elektrisk vinduesåbner, og den skal jeg nu til at begnde at reklamere på nettet lidt mere organiseret.
Jeg har netop startet en kamoagne igennem Adwords.
Selve fremgangsmåden er helt fin og nem at gå til, men nu efter første dag kan jeg ikke helt gennemskue deres tal, måske er der nogen der kan hjælpe mig?
Hvordan kan man egentlig være sikker på at der overhovedet er tale om klik?
Den første dag stod der at min annonce er blevet vist 300 gange, hvilke er temmelig meget og der havde være to klik.
Det lyder umiddelbart ikke af meget, men at sælge elektriske vinduesåbnere er ikke det samme som at sælge software. Der er ikke mange der kender til elektriske vinduesåbnere, så når folk går på nettet for at kigge, er de interesseret.
Derfor undre det mig Google pludselig kan fortælle der har være 300 visninger. De ord jeg har valgt bliver næsten aldrig søgt!!!!
 
Jeg kunne godt tænke mig at høre andres erfarringer med disse tal fra Google.
Er der nogen steder, man kan finde statistikker på søgeord?
Jeg har set Martin har fundet nogle programmer til sikre imod click fraud, men ville det ikke være overkill i mit tilfælde?
Er der nogen, der har erfarring med Googles egen Salgssporing?
 
Man kunne godt få den nedrige tanke, at Google putter lidt ekstra kliks ind på annoncerne, ikke meget men kun en lidt. Det ville ikke blive opdaget og slet ikke af en som f.eks. mig uden dyb kendskab til Web design.
 
mvh
 
jesper
Tilmeldt 23. Jul 05
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper det er lidt svært det der med visningerne men hvis du vil gøre dine visninger mere "relevant" så ville jeg overveje at bruge den nye mulighed google tilbyder at vælge relavante sider du gerne vil at viser dine reklamer. Det vil sikkert udelukke en stor del af visninger og cliks du vil undgå.  prøv at læse Googles manual bedre igennem, det er en del info der som man slet ikke overvejer første gang. Håber det hjælper. her er link til en article omkring dette emne og flere omkring google http://www.perrymarshall.com/adwords/
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)