Jeg søger for at jeg laver en forandring på forsiden ca en gang om ugen. (har de sidste tre uger ikke fået lavet det vilde da jeg har været indlagt på sygehuset)
Jeg har hørt at google ikke bruger page rank til noget, men har også hørt det modsatte. Men hvad siger aminoerne.
Så hvad kan jeg gøre for at forbedre min page rank??
prøv dmoz.dk og så ellers bare besøg en masse forums og andre sider skriv nogle kommentarer forskellige steder hvor du har dit link som signatur og spred dine links. du kan få 500 kliks til din hjemmeside af mig hvis du sender en pm. det hjælper også lidt. Det hjalp iværtfald på min side
prøv dmoz.dk og så ellers bare besøg en masse forums og andre sider skriv nogle kommentarer forskellige steder hvor du har dit link som signatur og spred dine links. du kan få 500 kliks til din hjemmeside af mig hvis du sender en pm. det hjælper også lidt. Det hjalp iværtfald på min side
du kan få 500 kliks til din hjemmeside af mig hvis du sender en pm. det hjælper også lidt. Det hjalp iværtfald på min side
500 kliks til din hjemmeside hjælper ikke på Pagerank. Som allerede nævnt i tråden, afhænger Pagerank af indgående links fra andre sites.
Og jeg gentager også gerne, at man altså ikke skal fokusere på Pagerank som et mål. Kig på placeringer på de søgeord, hvor du gerne vil findes - og først og fremmest på, hvor mange besøgende du får, og om de bliver til kunder.