Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af læskedrik

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jun 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Et hej til alle jer på den anden side af skærmen!

Jeg har et mål, at jeg vil starte et salg  af en ny læskedrik. Jeg ville derfor høre, om I kunne give mig nogle råd og fifs--

- jeg har en ide til en specifik læskedrik, jeg vil sælge - det er ikke problemet.

Dog kunne råd angående en start på min forretning. Jeg har overvejet at kontakte f.eks. Carlsberg med min ide - men hvad stopper dem I bare at "snuppe" ideen, hvis de synes den er god?

Da jeg er fuldstændig nybegynder i det her, søger jeg viden om stort set ALT, der har med det her at gøre.. har du erfaring vil jeg meget gerne have lov til at kontakte dig for fifs/rådgivning!

de bedste hilsner,

Mikkel

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 23:43

Hej Mikkel,

du skal have fat i et seriøst løntapperi som helt sikkert kan hjælpe dig med både flaskedesign, etikketer og koncentrater til din læskedrik.

Jeg kan anbefale Danish Bottling Company i Brande  www.bottling.dk

mvh

Kim Olesen

Tilmeldt 10. Jun 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:59

hvad med det økonomiske aspekt? hvad er et realistisk bud på omkostingerne for mig?

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 20:27

er du fået lavet et salg af din læskedrik ?
hvis ikke, vil du så give den videre, så jeg kan arbejde videre med den ? :) 

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 20:34

Jeg tror du bliver skuffet, hvis du går til Carlsbarg eller en af de andre store.

Hvis du vil udvikle dit eget brand, som jeg ikke helt kan læse ud fra dette kan du godt regne med et start budget på over 1 mio kr og det kommer du ikke engang ret langt med.

Det er en ekstrem hård branche og du siger du ikke har erfaring med den så tror jeg det bliver meget svært.

Mvh Jimmi

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 20:44

Carlsberg er nok de sidste jeg ville vælge, tror sgu du ender med at blive ruineret så... Brug noget tid på at finde nogle i udlandet i stedet, hvor det er nogle HELT andre priser end de danske. Jeg ved at der ligger en del i både Polen og Litauen, som helt sikkert er til at snakke med...

Held og lykke...

Dbh. Rasmus

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)