Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HVEM VIL LAVE MINE HJEMMESIDE

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jun 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg søger nogle som kan lave mine hjemmeside i flot design.

Den skal være meget enkelt og meget flot i design ca 4 undermenuer, samt et login via et kunde nummer, hvor der er nogle helt andre sider, hvor jeg kan lægge tekst og fotos, og link ind.

Så skal der være et tilmelding modul, hvor de kan købe vores ydelse hvor de indsætte deres data, samt oplysninge også bank til pbs, når de har gjort det skal de selvefølgelig have sent bekræftelse til deres mail, og de skal ligge i vores system bagved og automatisk få tildelt en kunde nummer ved oprettelse.

så er der ellers inden vilde funktioner, kun nyhedsbrev.

Når i kontakter mig, så skriv gerne en ca. pris i det også, da jeg oplever det kan svinge meget vil jeg gerne have en ide om hvad pris klasse dit firma arbejder i

Ser frem til at høre fra jer

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 23:03

Hej,

Det kan nok blive lavet for små 3000 kr.

Fra Odense
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 156
Fra  Symatic Skrevet kl. 23:05

JEG VIL IKKE LAVE DEN..Stick out tongue *jo så skidt da..

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 08:02

Hej PWW,

Vi har netop lavet en side, som er i tråd med den du ønsker - se www.invest2010.dk. Skulle denne vække din interesse, så skrive en privat besked retur til mig med din mail og så kan jeg give dig et forventet prisleje.

Hilsen

John

Tilmeldt 10. Dec 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:21

Hej PWW,

Vi vil også gerne byde ind her. 

Som udgangspunkt ville vi tage små 4.000kr. for en sådan løsning hvor dette også inkludere unikt design, logo og imlementering,

Se evt, mere på vores hjemmeside hvor vi tilbyder billige cms hjemmesider. Bemærk dette er en tilbudspris og er ikke listet under produktpriserne.

Her kan du også finde kontakt info.

Glæder mig til at høre mere om dit projekt.

Max

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)