Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop + funktioner!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 25. May 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle amino'er.

I dag blev dagen hvor jeg fik godkendt mit lån, til start af mine nye virksomhed trods jeg kun er 18 år. Så derfor er jeg på jagt efter en som kan levere en webshop, til tøj salg. + nogle andre funktioner som vi kan tage på mail.

Jeg søger en som levere webshoppenPBS går ind og godkender systemet med det samme. Jeg vil helst ikke ud i noget med at skal om programere eller lign.

Send mig en tilbud på mypadaza@gmail.com

Mvh Daniel.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:07

Hej Daniel

Tag evt. et kig på nogen af vores webshop referencer , vi har lavet flere udover disse, det er blot udpluk hvor vi har fået kundens godkendelse til at lægge på reference liste. Vi kan helt sikkert hjælpe dig med at få en hurtigt process mht. salg af tøj på nettet og hurtig godkendelse hos PBS, da de allerede kender vores systemer m.v. og vi kan hjælpe dig med ansøgningsprocessen m.v.

Fra Køge
Tilmeldt 25. May 10
Skrevet kl. 22:16

Hej Lars,

Det ser jo super lækkert ud, kan du evt. smide mig en mail mypadaza@gmail.com så kan vi snakke lidt om de funktioner jeg gerne vil have på siden. Og se om vi Intramedia, opfylder mine behov :).

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:18

sebn:
I dag blev dagen hvor jeg fik godkendt mit lån, til start af mine nye virksomhed trods jeg kun er 18 år.

Tillykke med det...

sebn:

Så derfor er jeg på jagt efter en som kan levere en webshop, til tøj salg. + nogle andre funktioner som vi kan tage på mail.

Jeg søger en som levere webshoppen så PBS går ind og godkender systemet med det samme. Jeg vil helst ikke ud i noget med at skal om programere eller lign.

Vi har efterhånden leveret en del webshops baseret på systemet Magento.

Du kan få en komplet køreklar shop til 9.995,- Normalt plejer der ikke være noget i vejen for at shoppen bliver godkendt af PBS, men da du selv skal skrive indhold og heriblandt også handelsvilkår, er det også noget du selv er med til at afgøre. Der er ikke noget i systemet eller i vores design der gør at shoppen ikke bliver godkendt.

Prisen er inkl første års hosting og betalingsgateway (så du blandt kan modtage dankort).

Se mere om vores service og referencer her: http://getashop.dk/

Fra Køge
Tilmeldt 25. May 10
Skrevet kl. 22:25

Det lyder rigtig godt, jeg kan se på min iphone du lige har sendt en mail, så hopper lige ind og tjekker den. Så kan vi forsætte dialogen der. Mere med hvad jeg ønsker af funktioner m.m. :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)