Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udfordringer søges...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

For at gå lige til sagen... Jeg søger nye udfordringer, og derved mulighed for at anskaffe referencer som kan bruges til noget … hvis du spørg mig har jeg brugt alt for meget tid på ubetydelige ting efterhånden.

Jeg har de sidste 4-5 år arbejdet med ASP (VB Script) som det primære og har naturligvis også tilegnet mig en del kompetence indenfor HTML, CSS, lidt JavaScript, SQL, MySQL/Access, og har de sidste halve år arbejdet på at udvide mine kompetencer med PHP. Min erfaring indenfor området består primært i programmeringen af sites, eller dele af sites og ikke specielt meget i design, men kan da godt finde ud af, at bruge Photoshop, hvis et skulle blive aktuelt.

Da jeg ikke forventer, at det skal være 100% gavebod vil jeg sætte pris på, at der er mulighed for at tjene en ’skilling’ ved et evt. projekt, men langt fra på et sådan niveau, at jeg har planer om at skulle leve af det, jeg har jo min fremragende SU...

Hvis du mener at have nogle projekter, som kunne fange min interesse skal du være velkommen til at skrive en PM til mig.

Lidt om mig:
Jeg er 25 og bosat i Odense. Jeg har tidligere taget en uddannelse på teknisk skole som du nok aldrig har hørt om, nemlig "digital media" (http://www.ots.dk/cms/site.aspx\?p=2019 - uden speciale), men valgte i stedet at tage en HHX, og starter til januar på Datamatiker uddannelsen.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 00:28
Jeg ved at vor udviklingsafdeling p.t. søger både en stud. medarbejder og en lærling. Sidstnævnte regner jeg ikke med er dig, men derimod ved jeg at de par stud. medarbejdere vi har haft historisk har været glade for det, ikke mindst da det også var tilpasset både studiet og su''en.

Den sidste der stoppede har vist fået nyt arbejde med bl.a. at skulle lave et paneuropæisk netværk for American Chamber of Commerce.

Dog bor du i odense og vi i udkanten af storkøbenhavn, så afstanden er nok lige lang nok, men send mig en PB så kan jeg sende dig videre hvis det kunne have din interesse

Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 07:30
Dato: 01-12-2006 23:13:51 Forfatter:Henrik U
Da jeg ikke forventer, at det skal være 100% gavebod vil jeg sætte pris på, at der er mulighed for at tjene en ’skilling’ ved et evt. projekt, men langt fra på et sådan niveau, at jeg har planer om at skulle leve af det, jeg har jo min fremragende SU...

Mon ikke Danmark er det eneste land i Verden hvor man, uden nogen løfter et øjenbryn, kan sige ''jeg vil gerne give mine varer væk til spotpris.. Jeg lever fint af den støtte jeg får fra regeringen''...

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 17:10
Ved godt den nok ikke var tiltænkt jeg, men for at være helt på det rene, så var mit tilbud ikke baseret på noget med spotpris, men derimod en helt legitim og konkurrencedygtige vilkår.

Personligt tror jeg det er de færreste studerende i dag, som i deres studiejob modtager personaleforhold og goder der modsvarer 100% hvad de fuldtidsansatte i virksomheden modtager. (Naturligvis undtaget de virksomheder der intet tilbyder overhovedet )

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)