Tak for svarene, hvis der er andet jeg bare MÅ vide, inden jeg kaster mig ud i affiliate marketing, så bare byd ind - enten i tråden, min gæstebog eller på PM.
Nu er jeg lige nødt til at høre engang. Er det nødvendigt at bruge et CVR-nummer? Jeg har et firma kørende ved siden af, men hvis jeg skal benytte mig af affiliate marketing, skal det fungere som en passiv indkomst, ved siden af firmaet.
Så er det muligt at køre ganske privat over personlig konto osv?
nogle kræver cvr-nummer (fx Mikkelsen media), andre ikke (fx Euroads). Det er lidt forskelligt og du kan finde ud af det ved at tilmelde dig hos de enkelte netværk.
Okay. Jeg har jo overvejet TradeDoubler.dk, hvor der er mulighed for at registrere sig som privat person. Jeg havde bare forstået, at det var smartest at køre det over ens CVR!
Men hvis du kører det privat, bruger de så også ens skattekort osv, så man ikke selv skal tænke på de ting? Så betalingen nærmest er en form for løn?
Okay, så man ville godt kunne lægge skatten til side, og så tilføre den til ens selvangivelse i slutningen af året? Det er jo lidt svært at forskudsregistrere den form for indkomst.