Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsorer en ambulance til Mongoliet for kun 1 krone (Auktion!)

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ærgeligt den er gået i stå her, men forhåbentlig ligger der nogle og lurer og venter på at slutfløjt nærmer sig :-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 08:14

Så er der kun 1 dag tilbage :-) Husk pengene går direkte og ubeskåret til velgørenhed.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 13:47

Under 24 timer tilbage...

Højste bud er foreløbig 1000 kroner. 

Byd over, og du kan få en fantastisk sponsorplads, som støtter en god sag :-)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 08:30

3½ time tilbage... Minimum forøgelse 100 kroner.. 

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 09:52

Arg.... Havde helt glemt det! Godt du lige bumpede tråden - jeg går straks igang med at finde en leverandør af bogstavsklistermærker.... Hvilket i øvrigt ikke umiddelbart er verdens nemmeste opgave - medmindre man vil have folieskårne bogstaver til noget der hurtigt ligner 5k for en simpel webadresse Indifferent

Så hvis der er nogen der sidder med et godt tip til hvor man kan få finge i sådan nogle fiduser, til en billig penge og en hurtig levering til Jesper....ja så må de meget gerne sige til, hvis jeg skulle gå hen og vinde Geeked

Til Jesper: Ved du hvor høj den røde stribe på siden af bilen er....og hvor meget må man i øvrigt brede sig i bredden?

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 10:09

Fama:

Arg.... Havde helt glemt det! Godt du lige bumpede tråden - jeg går straks igang med at finde en leverandør af bogstavsklistermærker.... Hvilket i øvrigt ikke umiddelbart er verdens nemmeste opgave - medmindre man vil have folieskårne bogstaver til noget der hurtigt ligner 5k for en simpel webadresse Indifferent

Så hvis der er nogen der sidder med et godt tip til hvor man kan få finge i sådan nogle fiduser, til en billig penge og en hurtig levering til Jesper....ja så må de meget gerne sige til, hvis jeg skulle gå hen og vinde Geeked

Til Jesper: Ved du hvor høj den røde stribe på siden af bilen er....og hvor meget må man i øvrigt brede sig i bredden?

Hey :-)

Jeg skal nok skaffe de eksakte mål til vinderen. Har ikke lige ambulancen stående i baghaven, så går nok lige et halvt døgn. :-) 

Men hvis det er bare en simpel webadresse, så kan vi måske finde en løsning hvor vi måske spraymaler oven på noget folie? Eller noget.. Tror måske det ville se okay ud...sådan lidt på afstand.. Skal ihvertfald nok se om vi kan finde en løsning som ikke bliver mega dyr :-)

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 10:14

Jesper Sølund:

Jeg skal nok skaffe de eksakte mål til vinderen. Har ikke lige ambulancen stående i baghaven, så går nok lige et halvt døgn. :-) 

Men hvis det er bare en simpel webadresse, så kan vi måske finde en løsning hvor vi måske spraymaler oven på noget folie? Eller noget.. Tror måske det ville se okay ud...sådan lidt på afstand.. Skal ihvertfald nok se om vi kan finde en løsning som ikke bliver mega dyr :-)

Super... Havde også overvejet noget i den stil.... Men synes ikke rigtigt jeg kunne tillade mig at bede jer om at lege billakerere - I har jo nok rigeligt at se til for tiden :)

Så lige p.t. ligner det nok bare at få trykt en streamer - det lader til at være det billigste.... Men jeg er stadigvæk åben for forslag, hvis der skulle sidde en Amino med en genial, nem, hurtigt og billig løsning (hvis jeg altså ikke bliver "udbudt" på mållinjen naturligvis) :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 10:19

Fama:

Jesper Sølund:

Super... Havde også overvejet noget i den stil.... Men synes ikke rigtigt jeg kunne tillade mig at bede jer om at lege billakerere - I har jo nok rigeligt at se til for tiden :)

Så lige p.t. ligner det nok bare at få trykt en streamer - det lader til at være det billigste.... Men jeg er stadigvæk åben for forslag, hvis der skulle sidde en Amino med en genial, nem, hurtigt og billig løsning (hvis jeg altså ikke bliver "udbudt" på mållinjen naturligvis) :)

Ja nu må vi se :-) Jeg håber jo stadig lidt at Mærsk sidder klar med et bud 11.59 ;-) 

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 11:20

Hey!

1.100 kr.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 13:34

hojben:

Hey!

1.100 kr.

Hey..

Jamen så har du vundet hr. Hojben :-)

Du får lige en privat besked!

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)