Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsorer en ambulance til Mongoliet for kun 1 krone (Auktion!)

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa...

Jeg har et godt tilbud til jer. Jeg skal sammen med 2 kammerater deltage i dette års "Mongol Rally", et løb hvor man kører fra London til Mongoliet, og samler penge ind undervejs. 

Vi har en genial ambulance sponsoreret af Falck, og vi har snart alle vores visumer, men vi mangler da lidt sponsorer

Derfor tilbyder jeg en sponsorplads på en af de 2 steder for kun 1 krone som mindste pris. Auktionen starter nu! Og slutter Torsdag d. 17 Juni klokken 12.00. Pengene kommer til at gå ubeskåret til velgørenhed! Nemlig til organisationen CNCF i Mongoliet, som hjælper gadebørn og børn under fattige vilkår til en bedre tilværelse. 

Hvad kan vi tilbyde?

Vi kan 100 procent sikkert tilbyde dig omtale på vores hjemmeside og Facebook profil. Desuden vil vi producerer video og billedemateriale hvor jeres logo indgår, som i kan benytte jer af. 

Hvad vi måske kan tilbyde er mediedækning fra diverse danske medier. Vi har f.eks. en aftale med Jydske Vestkysten i denne uge, og nogle andre ting undervejs. Men jeg kan ikke love det sker. 

Om Mongol Rally

Mongol Rally er et løb som efterhånden har været en årlig begivenhed siden 2004. Konceptet fra starten var at man skulle køre til Mongoliet i det mest håbløse bil muligt. Efterhånden har det udviklet sig lidt, og i Mongoliet var de blevet ret trætte af at modtage håbløse biler, så nu er konceptet:

Kør til Mongoliet i en bil som er max 10 år gammel, og den må højst have 1,2 L. Der er dog 2 undtagelser hvor man kan få dispensation, 1: Hvis bilen kan bruges af det offentlige (som vores), 2: Hvis bilen har meget stor komisk værdi. 

Desuden er det sådan at deltagerne forpligter sig til at gøre deres bedste for at samle minimum 10.000 kroner ind til velgørenhed. 

Om vores tur

Vi har valgt en rute som hedder London->Tyrkiet->Iran->Turkmenistan->Uzbekistan->Kirgistan->Kazakhstan->Rusland->Mongoliet... Skulle vi dog ikke kunne få visum til Iran, så har vi en backup plan klar. 

Vi vil desuden meget gerne kunne være de flinke danskere når vi køre rundt, så vi er ved at få samlet en ordenlig omgang ting vi kan dele ud til børn undervejs. Foreløbig har vi 70kg Lego! fra Lego selvfølgelig, 10 Select bolde fra Select, 500 frisbees fra Unikalk, og endnu flere bolde fra LM/bahco. Hvis i ligger inde med noget lign, og ikke har noget at bruge det til, så sig endelig til ;-)

Vores hjemmeside hedder www.mongolrally2010.dk

Risikoen ved sponsoratet

Ligemeget hvordan det går vores tur, så vil pengene gå direkte til velgørenheden. Men der er selvfølgelig en risiko ved at deltage i løbet. Det er på ingen måde alle biler som når frem til destinationen, så hvis du forventer at vi tage billeder af vi står og kysser dit logo i Ulaanbaatar, så skal du måske lige genoverveje det. Der er selvfølgelig en chance for vi bliver nød til at opgive undervejs, hvis vores bil f.eks. brænder uhjælpeligt sammen. Men det er jo risikoen ved at deltage i sådan noget :-)

Jeg håber der er nogle som vil finde sponsoratet interessant!

Mvh

Jesper

P.S. Streameren skal i selv producerer og sende til os. Men selvfølgelig hvis beløbet ender enormt pænt, så skal vi nok se om vi kan gøre det for jer... :-)

Desuden er  her lige en lille video af vidunderet ;) 

Sofi ud af garagen 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:24

Jamen jeg åbner da gerne ballet med et bud på 112 kr. for frontplaceringen og 112 kr. for placeringen på siden af bilen.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 10:28

Hold da k... det lyder som noget af en eventyr i skal ud på! :)

Byder 200 kr. herfra.

God tur og held og lykke med det.

Kristian Ole Rørbye

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 10:30

Nicolaj Thomasen:

Jamen jeg åbner da gerne ballet med et bud på 112 kr. for frontplaceringen og 112 kr. for placeringen på siden af bilen.

Hov...

Vil lige sige at der foreløbig kun er 1 plads til salg, men vinderne kan vælge mellem de 2 placeringer :-)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:34

Ok

300 kr. er budt

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 10:35

Ah på den måde :)

Kristian Ole Rørbye

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 10:41

Nicolaj Thomasen:

Ok

300 kr. er budt

God start =) Med den hastighed kommer vi jo op på over 200000 kroner på en uge ;-)

Fra 8900 Randers
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 10:44

Hej Jesper,

jeg er også klar med et bud som lyder på 150 kr pr placering.

Held og lykke med turen :)

Hvornår skal streameren være færdig senest ?

Mvh Branislav

www.exavia.dk

Fra 8900 Randers
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 10:48

Kan se der er hurtige folk derude jeg vil gerne give 500 kr

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 10:48

Branislav:

Hej Jesper,

jeg er også klar med et bud som lyder på 150 kr pr placering.

Held og lykke med turen :)

Hvornår skal streameren være færdig senest ?

Mvh Branislav

www.exavia.dk

Hey :-)

Ja det har jeg glemt at skrive... Vi skal ihvertfald senest have streameren og betaling d. 20 Juli. Det er ca. deromkring vi rejser til England. Men selvfølgelig er det bare smartest at få den sendt så hurtigt som muligt, hvis der nu skulle dukke nogle journalister op som vil ha et billede af den :-)

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)