Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

USB-key med tryk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal bruge et mindre antal USB nøgler med tryk af logo i sort på lys baggrund.

De skal foræres væk, så jeg er på jagt efter noget billigt, kapaciteten er underordnet (dog minimum 1GB).

Pris alt inkl. for henholdsvis 50 og 100 stk.

Levering senest august - gerne før, men jeg ahr mulighed for at være fleksibel. :-)

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 09:45

Ring til EET.

Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 279
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 13:35

Med tryk omkring 110,- 2 gb.

Men skal lige tjekke de kan nå at komme hjem, så hvis det har interesse så skriv.

peter@boghthoft.dk

www.Curabitur.dk-www.Boghthoft.dk-Bøgh ApS-www.forlaget-Legimus.dk

www.golfhouse.dk-www.kazambo.dk-www.selvudgiveren.dk  

Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 13:37

Vi har brugt flashbay.dk

de er fornuftige....

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 13:40

Hej Morten

har sendt dig en PM

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Skrevet kl. 12:34

Tak for tilbuddene - leverandør er udvalgt og kontaktet.

Som en side bemørkning til flere af de 'tilbud' jeg har fået, så bør der i ovenstående være nok til at komme med en pris, evt. flere hvis der er usikkerhed.
Muligvis kunne andre leverandører have været relevante, men jeg er doven og vælger derfor en leverandør, der i første forsøg leverer en pris på en produkt, der falder inden for de ønskede rammer.

Kunder er dovne (på det punkt er jeg ikke speciel), og vi vil have noget der er nemt at forholde sig til.

Husk det til næste gang.  Big Smile

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 12:44

Godt med tilbagemelding - men hvorfor melder du ikke leverandør og pris ud så andre også kan få glæde af det ? :-)

Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 279
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 12:52

Morten Ellegaard Larsen:

Som en side bemørkning til flere af de 'tilbud' jeg har fået, så bør der i ovenstående være nok til at komme med en pris, evt. flere hvis der er usikkerhed.
Muligvis kunne andre leverandører have været relevante, men jeg er doven og vælger derfor en leverandør, der i første forsøg leverer en pris på en produkt, der falder inden for de ønskede rammer.

Der var ingen som sagde de ikke kunne klare opgaven ud fra ovenstående.

www.Curabitur.dk-www.Boghthoft.dk-Bøgh ApS-www.forlaget-Legimus.dk

www.golfhouse.dk-www.kazambo.dk-www.selvudgiveren.dk  

Fra Dongguan China
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:53

Hey Morten,

How are you? let me know your email and maybe you are interesting the USB stick with price and picture, pls send me email, thank you,

Best wish

Fiona

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Skrevet kl. 14:55

@peter,

For det første har jeg fået flere henvendelser end dem, du kan se her. Flere af dem indikerede at de kunne klare opgaven, andre (som du selv) havde forbehold. Derudover var også en pris at tage stilling til.

For det andet, så er det her ikke ment som andet end velmente råd, der kan give større chancer for at få andre ordre i fremtiden.

Jeg valgte en, der informerede mig om pris for henh. 50 og 100 alt inklusive, vise eksempler på varen og samtidig kunne give mig en forventet leveringsdato. På den måde giver man indtryk af have fuld styr på tingene og det betyder en for mig som kunde.

Jeg siger IKKE, at de øvrige ikke har styr på tingene! Jeg siger heller ikke at den valgte leverandør har styr på tingene - jeg håber det, men det ved jeg ikke noget om endnu. Jeg siger blot, at hans håndtering af tilbudsgivningen gjorde et godt indtryk og da prisen samtidig var i orden, tilfaldt den ham.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)