De "store" bureauer tager typisk omkring 1000-1200 i timen. Dette giver jer under 100 timer såfremt jeres budget ligger på 100K.
Hvis der er tale om en simpel hjemmeside kan det måske lade sig gøre hos creuna, men det ville blive presset og jeg ville ikke anbefale det (husk også at I bliver en lille fisk hos en stor leverandør der har mange andre kunder der er højere prioriteret end jer, deres forretning er også mere vant til at bruge 100K på ren analyse og spørgsmålet er om de overhovedet ville kunne levere noget færdigt til 100K).
Dette gælder alle de større bureauer da de alle opererer med nogenlunde de samme time priser.
I den anden ende af skalaen finder du et par danske bilige freelancere til 500 i timen (ja jeg ved at der er nogen herinde der tager mindre, men det er simpelthen useriøst, jeg har aldrig arbejdet sammen med en freelancer der tog mindre end 500 i timen). Her er det måske muligt at lade sig gøre til prisen, men udfordringen bliver om man har samme leverance sikkerhed som ved de store drenge.
Nu skriver du ikke om der er tale om et almindeligt website eller noget mere kodetungt (web applikation?!).
Hvis det er sidst nævnte ville jeg nok revurdere mit budget.
Mit råd ville være at kigge lidt på en fyr som Ronni (der også har svaret i tråden) eller en af de andre virksomheder der har outsourcet udviklingen såsom 1920. Her kommer du længere for pengene og bliver samtidigt behandlet professionelt.