Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste web-bureau til vores behov?

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Tak for alle jeres svar, og god info. Men for at helt konkret er jeg ude efter nogle navne på web-bureauer som har tilsvarende kompetancer som bla. Creuna.

Håber der er nogle der vil byde ing :)

Dbh

Newteam

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 12:18

noerd og masters kender jeg da i hvert fald..

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 15:32

http://www.pentia.dk/

http://www.1508.dk/

http://www.signaldigital.com/

For at nævne nogle få store.

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 16:11

webdanmark.com

Tilmeldt 24. Feb 10
Skrevet kl. 16:36

Hej guys,

Super godt med nogle links, lige det vi har behov for... er der flere der kan tilføje noget så hold jer endelig ikke tilbage :)

Dbh

Newteam

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

De "store" bureauer tager typisk omkring 1000-1200 i timen. Dette giver jer under 100 timer såfremt jeres budget ligger på 100K.

Hvis der er tale om en simpel hjemmeside kan det måske lade sig gøre hos creuna, men det ville blive presset og jeg ville ikke anbefale det (husk også at I bliver en lille fisk hos en stor leverandør der har mange andre kunder der er højere prioriteret end jer, deres forretning er også mere vant til at bruge 100K på ren analyse og spørgsmålet er om de overhovedet ville kunne levere noget færdigt til 100K).

Dette gælder alle de større bureauer da de alle opererer med nogenlunde de samme time priser.

I den anden ende af skalaen finder du et par danske bilige freelancere til 500 i timen (ja jeg ved at der er nogen herinde der tager mindre, men det er simpelthen useriøst, jeg har aldrig arbejdet sammen med en freelancer der tog mindre end 500 i timen). Her er det måske muligt at lade sig gøre til prisen, men udfordringen bliver om man har samme leverance sikkerhed som ved de store drenge.

Nu skriver du ikke om der er tale om et almindeligt website eller noget mere kodetungt (web applikation?!).

Hvis det er sidst nævnte ville jeg nok revurdere mit budget.

Mit råd ville være at kigge lidt på en fyr som Ronni (der også har svaret i tråden) eller en af de andre virksomheder der har outsourcet udviklingen såsom 1920. Her kommer du længere for pengene og bliver samtidigt behandlet professionelt.

Tilmeldt 24. Feb 10
Skrevet kl. 11:22

Hej Rasmus,

Tak for dit svar, du rammer mange af de tanker jeg går rundt med.

Der er for og imod uanset hvilke valg i livet, og dette er ikke en undtagelse. Leverencesikkerhed - da vores produkt ER platformen og den service vi leverer til vores kunder, er det helt klart en essentiel del. Vi skal stå med et færdigt resultat som svarer præcis til det vi forventer (forventningerne flytter sig med tiden i takt med udviklingen af platformen). Med så mange ting der kan gå galt, kan vi ikke tillade os at tage chancer - vi vil være i sikker havn. Til det skal siges at vi skal have en partner og ikke leverandør, da der skal udvikles løbende. Startbudgget er "småt", men det kan hurtigt vokse til det 5-10 dobbelte indenfor 1 år sideløbende med at vi begynder at ansætte interne ressourcer (it, support osv.) Udfordringen som du selv nævner er, at satser vi på de store bureauer er vi en lille fisk (specielt i starten), men det kan heldigvis adresseres fra starten af.

Fordele ulemper opvejet ser jeg de større bureauer som det sikre valg for os, specielt i straten.

Tak for din super gode belysning, det ser ud som om du har en rigtigt god indsigt i processen :)

Dbh.

Newteam

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:12

Velbekommen Smile

Min erfaring siger mig at det er hurtigt at få noget til markedet og teste det af. Vil markede købe det man sælger? Dette vil jeg personligt altid prøve at gøre så billigt så muligt, så kan man altid forbedre/lave om når der er kunde i biksen og penge i kassen.

Held og lykke med det.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 00:29

Hej Newteam,

Som Rasmus så pænt nævner kan vi også håndtere din opgave. Vi har bl.a. lavet Amino Freelancer, og har mange andre referencer. Du kan også læse lidt om vores arbejdsgange hvis du er nysgerrig.

Fordi vi er en dansk ejet virksomhed med hovedsæde i Filippinerne kan vi udføre arbejdet til yderst konkurrencedygtige priser. Vi har 12 års erfaring med software-udvikling og grafisk design. Der er professionelle projektledere tilknyttet hvert projekt, og du har mig som din personlige kontakt - bosat her i Danmark.

Tag kontakt hvis det har interesse. Held og lykke med projektet!

Med venlig hilsen,

Joen P. Olsen, 1902 Software

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:26

Newteam:

Hej Rasmus,

Tak for dit svar, du rammer mange af de tanker jeg går rundt med.

Der er for og imod uanset hvilke valg i livet, og dette er ikke en undtagelse. Leverencesikkerhed - da vores produkt ER platformen og den service vi leverer til vores kunder, er det helt klart en essentiel del. Vi skal stå med et færdigt resultat som svarer præcis til det vi forventer (forventningerne flytter sig med tiden i takt med udviklingen af platformen). Med så mange ting der kan gå galt, kan vi ikke tillade os at tage chancer - vi vil være i sikker havn. Til det skal siges at vi skal have en partner og ikke leverandør, da der skal udvikles løbende. Startbudgget er "småt", men det kan hurtigt vokse til det 5-10 dobbelte indenfor 1 år sideløbende med at vi begynder at ansætte interne ressourcer (it, support osv.) Udfordringen som du selv nævner er, at satser vi på de store bureauer er vi en lille fisk (specielt i starten), men det kan heldigvis adresseres fra starten af.

Fordele ulemper opvejet ser jeg de større bureauer som det sikre valg for os, specielt i straten.

Tak for din super gode belysning, det ser ud som om du har en rigtigt god indsigt i processen :)

Dbh.

Newteam

Jeg har netop lavet review på et tilbud som Creuna har lavet (kunden ønskede en uvildig gennemgang) og mine beregninger lød på ca 5-600 timer + projektledelse for et website baseret på Sitecore (og dermed uden licenser). Det var et relativt simpelt site, og dette ender vel på at ligge på en lille million DKK. Så jeg trækker min udtalelse tilbage om at I overhovedet kommer nogen vegne for 100k hos Creuna.

Husk på at dette var et simpelt site baseret på et eksisterende cms, hvis I vil have udviklet noget fra bunden er det endnu mere urealistisk (men nu kender jeg så heller ikke jeres produkt eller jeres dialog med Creuna).

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)