Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste web-bureau til vores behov?

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vores virksomhed er en b2b internet service.

Vi er nået så langt med vores koncept, at vi skal have en snak med forskellige web-bureauer omkring udviklingen af platformen. I den forbindelse håber jeg nogle af jer vil hjælpe til med jeres viden og måske endda erfaringer.

Vi har kigget på nogle forskellige muligheder ud fra nogle simple kriterier. Eks. erfaring med professionelle løsninger, gode referencer, alsidighed kompetencer (filtre) mv.

Som en af dem vi har kigge på kan nævnes Creuna.

Med ovenstående taget i betragtning, er der så nogle af jer der evt. kan pege på andre web-bureauer som har lignende profiler som vi burde tage med i vore overvejelser?

Håber i vil bruge et øjeblik med at hjælpe os videre :)

Dbh.

Newteam

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 22:27

Du må skyde lidt nærmere ind på hvilke platforme, sprog, kompetencer m.v. der er behov for hvis du vil have de bedste råd Smile

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:30

Hej Newteam

Det kommer meget an på hvad I har af budget, hvilket bureau der er bedst for jer!

De fleste firmaer i jeres situation, er godt klar over at efterhånden som der tjenes penge på tjenesten, skal der løbende videre udvikles. Så det mest spændende er vejen derhen, så hvis du vil løfte sløret for hvor meget der er sad af til at komme på markedet, er det meget lettere at give en kvalificeret anbefaling.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 22:32

Der er nok mange af os der kan levere de samme produkter, men nok få der kan levere de samme referencer.

Men prisen er jo så som regel også efter referencer, og ikke efter kompetencer.Smile

Tilmeldt 24. Feb 10
Skrevet kl. 23:13

Hej Ronnic, tak for dit hurtige svar.

Sprog er asp.net/php og kompetencer minder om dem du ser hos det beskrevet firma. 

Tanke ved at skrive her var blot for at få nogle gode bud baseret på simpel information og henvisning til en konkret eksempel. 

Dbh

Newteam

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 23:19

du skal være meget velkommen til at kontakte os / mig, om ikke andet tager vi gerne en uforpligtende snak/møde om tingene, hvorfefter vi kan give jer en vurdering, et par råd med på vejen og et tilbud. Derfra kan i så vælge om i ønsker at få assistance fra os eller andetsteds fra :)

Du kan evt. tage et kig på vores webdesign / webudvikling referencer 

Tilmeldt 24. Feb 10
Skrevet kl. 23:21

Hej Lundsby,

Igen, tak for dine gode svar.

Vi har ikke et stort budget, men igen kommer det an på hvad vi får. Jeg kan af flere grunde ikke blive helt konkret omkring budget ramme for den initielle platform. Det er essentielt at der løbende vil blive udviklet for at tilsikre vores kunder får det bedste ud af vores service.

Men lad os antage et udgangspunkt i 100.000 kr. ex. moms som værende vores budget.

Har du nogle gode bud?

Dbh

Newteam

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Newteam

Selv tak :-)

Det tror jeg næsten sikker på, stortset udelukker Creanu! En stor del af fordelen, ved at bruge dem er der mange eksperter som de, kan inddrage, når der skal laves usability, design, flash, arkitektur og programmering.

På en opgave til 100.000 kr. er det typisk ikke smart at involverer mere end maks. 2 mennesker. Her vil det typisk være en grafiker og en udvikler.

Hvis du skønner at jeres tjeneste, er avanceret rent teknisk så er 100.000 ikke mange penge. Langt de fleste steder vil være under en månedsarbejde. Evt. kan du gå med en freelancer på programmeringssiden, f.eks. Niels herinde fra, han arbejder for en plov i timen, og ikke du kan lokke en to måneders arbejde ud af ham.
Det kan være afgørende, hvis tjenesten er teknisk avanceret!

Hvis den er mindre avanceret bør en god del af budgettet gå til kommunikationssiden, den bliver højst sandsynligt meget afgørende for jeres succes. Her ville jeg gå efter nogle af de mindre designbureauer, dem jeg kender og har gode erfaringer med er f.eks. Grasat og Utopia Design. Begge ultra dygtige kreativt! med en god del år i branchen og fine referencer.

Tilmeldt 24. Feb 10
Skrevet kl. 23:38

Hej Swon,

Tak for dit svar.

Du har helt ret i at referencer giver højere priser, samt at der muligvis er andre uden de referencer der kan leverer samme produkt. Men referencer giver også noget andet som er utroligt vigtigt for en virksomhed som os - sikkerhed og mere ro i maven.

Vi har overvejet og set os rundt og holdt forkellige muligheder op mod hinanden. Jeg har været i kontakt med flere fantastiske søde mennesker og gode personligheder omkring dette projekt, så mine valg bliver udelukkende truffet ud fra at vi som virksomhed skal tilsikre vi står med bedst muligt udgangspunkt for at leverer varen til vores kunder. Så derfor har vi valgt at lægge noget af vægten på referencer, da det jo siger en del om virksomheden (alt efter opgavens art selvfølgelig).

Havde jeg alverdens tid var der ikke noget jeg hellere ville end at afprøve de virksomheder vi har været i dialog med, men sådan er hænger tingene jo sjældent sammen :)

Dbh

Newteam

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:48

Hej Newteam

Det er det helt rigtigt det I gør, referencer + kemi er den bedste metode, at udvælge samarbejdspartner efter.
Mest fordi man ikke har nogen jordisk chancer for at vurderer folks kompetencer. Og at gå efter vurdering af leverandørens egne evner, er en dårlig ide, i en branche hvor det er de færreste der ikke tror de kan gå på vandet.

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)