Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nedtæller på auktioner.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino-team

lad mig gøre dette kort og godt.

fik ligepludselig den idee, om det ikke kunne være fedt hvis amino kunne lave en slags nedtæller, som man kunne bruge når man laver en auktion her på siden ( som jeg kan se mange gør, f.eks., sælge mobilnumre, sider, os.v)

så man kunne indstille den når man lavede indlægget, og når den var på 0, var auktionen slut.

bare en lille idee, syntes i om den? (ved godt den kan undværes, men kunne da være et lille plus.) 

hva syntes du om ideen

• ja, god idé (41,7%)
  • nej, dårlig idé (58,3%)
  • Totalt antal stemmer: 12

.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 19:04

Jeg har stemt nej til dette forslag.

Amino er et iværksætterforum og ikke et auktionssite. At der så er personer som opretter auktioner på produkter er en anden ting.

Mener dog at Aminos sparsomme resourcer kunne bruges bedre på andre ting.

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:18

Per Thomsen:

Jeg har stemt nej til dette forslag.

Amino er et iværksætterforum og ikke et auktionssite. At der så er personer som opretter auktioner på produkter er en anden ting.

Mener dog at Aminos sparsomme resourcer kunne bruges bedre på andre ting.

Enig, jeg mener ikke at Amino skal udvikle sig til et auktionssite. Thorborg forsøgte for noget tid siden med en særskilt del her på amino hvor man kunne oprette en auktion, og sætte nedtælling med mere på, men det blev ikke brugt særlig meget og blev derfor lukket igen. 

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 19:21

Martin Tygsen:
Enig, jeg mener ikke at Amino skal udvikle sig til et auktionssite. Thorborg forsøgte for noget tid siden med en særskilt del her på amino hvor man kunne oprette en auktion, og sætte nedtælling med mere på, men det blev ikke brugt særlig meget og blev derfor lukket igen. 

Vidste jeg desværre ikke.

tak for jeres posts. 

.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)