Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bachelor Projekt - Supply Chain Management /Innovation /Strategy

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er
Jeg skal til at skrive mit endelige Bachelor projekt.
Det har en varighed fra medio August til medio December.
Min uddannelse hedder Value Chain Management/Supply Chain Management.
Vi har en stor viden om hele værdikæden og hvordan man kan optimere processerne for at minimere 
omkostningerne og effektivisere. Har lige afsluttet mit 6. semester i Melbourne, hvor fagene hed
"Innovation, Creativity and Entrepreneurship", "Introduction to Entrepreneurship" og "Strategic Human Resource Development"
Se nedenstående for detaljer omkring uddannelsen.
Jeg søger derfor en virksomhed som vil agerer sparringspartner og som på forhånd har et projekt de
ønsker testet, udviklet eller realiseret. Det kan også være en virksomhed, som er åbne overfor 
projekter, som de studerende selv tilpasser efter virksomheden og omverden's situation.
Det bliver en gruppe bestående af 2-3 VCM'er - så der er flere forskellige perspektiver for en rapport
med større kvalitet og relevans.
Et personlig ønske kunne være Carlsberg, men mindre virksomheder er bestemt også interessante. 
Hvis det kræver et kort udlandsophold, fx åbning af en facilitet eller andet projekt, er vi villige til at flytte
hvorhen det skal være. Håber i vil høre I jeres netværk om mulig interesse, vil jeg blive super glad og det kommer den givne 
virksomhed til gode. 
I dag er det jo lige så vigtigt med "Know Who" som med "Know-How" :)
På forhånd mange tak for jeres tid.

Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Må hurtig lige undskylde for opsætningen - ved ikke hvorfor det kom til at se sådan ud:/

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)