Kære Alle, Jeg trænger i den grad til at få en kajeryster. Jeg har godt gang i mine projekter, men er løbet lidt sur i den daglige tommerum. Når jeg snakker med andre om deres projekter kan jeg se, at de indspark jeg kommer med giver dem nogle ideer de kan arbejde videre med. Men jeg mangler en der kan sparke lidt til mig og få mig ud over kanten. Er du frisk på det? Så tag handskerne på og kom op i ringen. Skriv her eller på en pm, så kan vi se om vi kan finde ud af noget. Glæder mig til at høre fra jer. |
Måske det ville være en idé, at du skrev hvad det er for nogle (typer) projekter det drejer sig om... Så er det jo lidt nemmere, at give dig en på snotten for dem ;)
Derudover er det også tit en kæmpe hjælp, at man lige sætter sig ned og formulerer hvad fanden det egentligt er man roder med og hvad målet er. Jeg oplever ihvertfald tit at det jeg roder med ændrer karakter undervejs og jeg et eller andet sted oplever et mistet fokus, fordi formålet pludseligt ikke er så klart og man føler man arbejder mod noget som ikke rigtigt har noget at gøre med den oprindelige plan.
Så sæt dig ned og tænk over hvad fanden det er du laver og hvad dit mål er.... Selv hvis projektet har flyttet sig i forhold til det oprindelige slutmål og det forhold kan føles demotiverende, så kan det jo ske du kan finde en ny gnist hvis du gør dig klart hvad målet er - også selvom det nu er noget helt andet end det måske var for 6 måneder siden.