Jeg har startet Fredericiaguiden.dk som et lille projekt for at se om jeg kan og ikke mindst for at lære... Mit problem er at jeg har tilmeldt sitet til ca 99,342 forskellige linkkataloger men når jeg går ind og tjekker backlinks er der kun 4 stk, har prøvet flere forskellige stedere. hvad går der galt? Skulle der være nogen derude som har en ide eller et godt råd til min side, ikke kun SEO, men til hele sidenså er i velkommene til at sige frem Mvh Jacob |
Er ikke helt sikker på hvor jeg skal starte.
Du har med sikkerhed ikke tilmeldt dig små 100.000 kataloger manuelt, og størstedelen af dem er sikkert black listet hos google eller slet ikke indekseret. De fleste er helt sikkert registreret som spam sites eller sites der sælger links.
Alt sammen gode måder at blive straffet på. Det gælder både katalogerne og dem der er tilmeldt.
Jeg syntes du skal tænke på dig selv om heldig hvis det viser sig du er blevet snydt og aldrig modtager dine links.
Lidt mere generelt kan der være flere måneders ventetid på linkkataloger da admin mange gange skal manuelt ind og godkende links.
Jeg vil råde dig til at undgå alt seo der er automatiseret eller meget meget billigt da det ofte er skrald du køber.