Hej Aminoer
Har lige en idé... Jeg har desværre ikke selv mulighed/overskud til at gøre noget ved den nu. Så jeg kan jo lige så godt smide den ud til fri afbenyttelse her. Det er sådan set ikke fordi jeg har lavet nogen videre markedsresearch eller fordi idéen er voldsomt revolutionerende.... Meeeen tror faktisk godt det kunne gå hen og blive et hit, hvis man gjorde det rigtigt. Som overskriften fortæller drejer det sig om hacky sacks... Coca Cola kører for tiden en kampagne, hvor man får en hacky sack, hvis man køber et par sodavand. Og hvad skete der lige sidst, da Coca Cola kørte sådan en kampagne? Jeg tænker på deres fremstød med yo-yo'er de kørte for år tilbage.... Det blev kæmpe stort! Det samme kunne godt gå hen og ske med hacky sacks... Det kræver bare en smart forretningsmand/kvinde, der ser "lyset" og rykker! Og det fede er at der ikke umiddelbart er det store fokus på den slags. Jeg er kun stødt på en enkelt e-butik, der fokuserede seriøst på det....og den har udsolgt af alle varer (dvs. butikken virker ret død) og så har den også kørt produktet over i en ekstrem niche - den sælger skam ikke hacky sacks, nej den sælger "footbags".
Nå, hvorom alting er... Så tror jeg faktisk det kunne blive et fint sommerhit. Så hvis du mangler en idé er det da bare med at få investeret i nogle fede hacky sacks og så ride med på den bølge Coca Cola forhåbentligt er med til at starte.... Fodbold VM giver jo også i sig selv en superfed dynamik man kan ride med på. |
Man kan skam allerede købe Hacky sacks hos os. Det kan da være, at vi skal give dem lidt ekstra fokus.