Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ægttefælles fradrg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Er der nogen hereinde som ved hvordan jeg få min kones  Fradrag?

Da hun ikke arbejder selv. Det vil være en stor hjælp hvis i ved hvor i skats hjemmeside " TEST SELV"   man gøre det.

På forhånd tak  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:19

EN DAG:

Hej alle sammen

Da hun ikke arbejder selv. Det vil være en stor hjælp hvis i ved hvor i skats hjemmeside " TEST SELV"   man gøre det.

På forhånd tak  

Hej

Hvis det handler om årsopgørelsen for 2009, så sker dette helt pr. automatik, når SKAT beregner jeres samlede fradrag m.v.

Hvis det er for 2010, så skal du ind på TastSelv og ændre forskudsopgørelsen for din kone, så hendes indkomst bliver registreret til det korrekte, eks. hvis det er 0, så skriv 0, så får du automatisk godskrevet de fradrag, som er forskudsregistreret hos hende.

Hvis du vil være helt sikker, så skrivet du 0 ud for alle posterne hos din kone, og overfører de aktuelle beløb for fradrag til din forskudsregistrering, dog excl. evt. Ligningsmæssige fradrag.

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:32

Tusind tak .

Fra Manila Philippines South East Asia
Tilmeldt 1. Oct 09
Indlæg ialt: 91
Fra  1902 Software Development Corporation test company Skrevet kl. 04:50

Anonymous:

EN DAG:

Hej alle sammen

På forhånd tak  

Hej

Hvis det handler om årsopgørelsen for 2009, så sker dette helt pr. automatik, når SKAT beregner jeres samlede fradrag m.v.

Hvis det er for 2010, så skal du ind på TastSelv og ændre forskudsopgørelsen for din kone, så hendes indkomst bliver registreret til det korrekte, eks. hvis det er 0, så skriv 0, så får du automatisk godskrevet de fradrag, som er forskudsregistreret hos hende.

Hvis du vil være helt sikker, så skrivet du 0 ud for alle posterne hos din kone, og overfører de aktuelle beløb for fradrag til din forskudsregistrering, dog excl. evt. Ligningsmæssige fradrag.

Hilsen

Tonny

asdf

Sample signature

Fra Manila Philippines South East Asia
Tilmeldt 1. Oct 09
Indlæg ialt: 91
Fra  1902 Software Development Corporation test company Skrevet kl. 07:27

waerwara

Sample signature

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)