Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mb til hjemmeside ???

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Er igang med af lave en side, med internationale online surveys.

men hvor mange mb skal jeg bruge til siden ??

Mvh- Martin Thomassen

MT Grafik, kontakt os over en pm, hvis du mangler grafisk materiale. Altid no cure no pay  

Fra København
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 22:49

Jeg følger lige med her :)

Skræddersyede jakkesæt og skjorter til priser hvor alle kan være med. Skræddersyet luksus!

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 22:53

Hej Martin,

Selve hjemmesiden behøver ikke at flyde mere end et par Mb. Spørgsmålet er nok nærmere, hvor mange Mb din database kommer til at fylde! 

Databaser består (i grove træk) af ren tekst. Så kan du jo selv begynde at regne på, hvor store spørgeskemaer du forventer bliver anvendt, og hvor mange svar der kommer på dem, og så gange op! 

Lad mig sige sådan her: Hvis du nogensinde får udfyldt bare 5Gb, så er dit site stort nok til, at du har HELT andre bekymringer end webhotel / pladsforbrug ;-)

Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 23:13

Eiler:

Hej Martin,

Selve hjemmesiden behøver ikke at flyde mere end et par Mb. Spørgsmålet er nok nærmere, hvor mange Mb din database kommer til at fylde! 

Databaser består (i grove træk) af ren tekst. Så kan du jo selv begynde at regne på, hvor store spørgeskemaer du forventer bliver anvendt, og hvor mange svar der kommer på dem, og så gange op! 

Lad mig sige sådan her: Hvis du nogensinde får udfyldt bare 5Gb, så er dit site stort nok til, at du har HELT andre bekymringer end webhotel / pladsforbrug ;-)

Tak for hjælpen.

nogen der ved hvor mange mb, amino er på ??

MT Grafik, kontakt os over en pm, hvis du mangler grafisk materiale. Altid no cure no pay  

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:21

Martin Thomassen:
nogen der ved hvor mange mb, amino er på ??

Ja... ham der har ansvaret for serveren.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 23:29

det kommer i høj grad også an på det software du vælger at anvende. Det kan nemt fylde langt over det dobbelte i ét type system, frem for et andet, selvom det er præcis samme data i begge systemer.

Mest relevant er dog hvor mange surveys du forventer der bliver udfyldt, samt hvor mange spørgsmål/data der forventes at være i hver enkelt for at kunne komme med et kvalificeret bud.
Jeg vil gætte på at du ikke helt ved det på forhånd, og langt de fleste steder er der også mulighed for løbende at få udbygget pladsen, så måske du bare skulle kaste dig ud i det og så undersøge hvad ekstra plads koster hos webhotel leverandøren.

Det er iøvrigt databaseplads (typisk MySql eller MSSQL), som du skal have for øjnene. her snakkes typisk i megabytes til almindelig hjemmesider, da du skal op i en meget stor mængde data for at det bliver til gigabytes i en database (og i så fald skal du nok slet ikke længere have et webhotel længere men din egen dedikerede server eller lign, men den tid den sorg).

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)