Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Spiontjeneste fra Amino!

Side 6 ud af 8 (73 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Hej Martin

Måske skulle I overveje muligheden for at tilkøbe et Ninja medlemskab, hvor man kan bevæge sig rundt uden at sætte spor!

Det ville også være lidt sejt at havde et Amino Ninja badge, vist ved ens indlæg. Måske var det i sig selv nogle penge værd :-)

Er det ikke bare at logge af? Jeg tror også godt jeg kan finde noget Turtles halløj hos en af ungerne og lime det fast på en sikkerhedsnål, så har du hele pakken Smile Vil du have mit kontonummer med det samme?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 00:58

Nicolaj Thomasen:
Jeg tror også godt jeg kan finde noget Turtles halløj hos en af ungerne og lime det fast på en sikkerhedsnål, så har du hele pakken Smile Vil du have mit kontonummer med det samme?

Jeg tror ikke min skærm har godt af at jeg bruger en sikkerhedsnål, til at sætte Turtles halløj fast under mine indlæg. Og jeg har endnu svære ved at se hvordan andre bruger skulle kunne se det! Så det er nok tilbage til tegnebordet!

Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 45
Fra  Skrevet kl. 01:06

Lundsby:

Jeg tror ikke min skærm har godt af at jeg bruger en sikkerhedsnål, til at sætte Turtles halløj fast under mine indlæg. Og jeg har endnu svære ved at se hvordan andre bruger skulle kunne se det! Så det er nok tilbage til tegnebordet!

Hehe Big Smile

Man burde egentlig fikse en udvidelse til Firefox, der sætter et ninja-badge ved alle, der tilføjer [NINJA] til sit navn ... Eller lave en side, hvor man kan uploade sit billede og få et billede med et ninja-badge retur Big Smile

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:12

Lundsby:

Nicolaj Thomasen:
Jeg tror også godt jeg kan finde noget Turtles halløj hos en af ungerne og lime det fast på en sikkerhedsnål, så har du hele pakken Smile Vil du have mit kontonummer med det samme?

Ahh det er en Mac du har. Så tager jeg bare et billede af den og smider på min profil, hvorefter jeg besøger din profil hvert kvarter, så er der altid et billede i af en Ninja Badge i din profil.... Eller også er jeg bare ved at være overtræt Smile

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:32

Lars Meyer:
Efterlyser du en form for Amino Dating ? Cool

Nah, er ikke så meget til konstruerede situationer . Men hvis der  tilfældigvis røg en trunte i nettet, ville det da ikke gøre noget.

Desværre ender det nok med sådan nogle typer her på min profil :

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 16:48
Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:25

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:31

Det det der Affiliate.. jeg VIDSTE DET

Crap :(

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:31

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Malmö
Tilmeldt 8. May 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 16:45
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Martin Tygsen:

1. Fjern egne visninger i sin egen profil

2. Lav en timeframe på så en tumpe ikke kan holde F5 nede i 15 minutter, og så statistikken giver et mere retvisende billede. Det kunne f.eks. være at har man besøgt profilen indenfor 15-30 min så tælles den kun 1 gang.

Done

Mvh Claus // Amino

-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.

Side 6 ud af 8 (73 indlæg)