Hej venner. Jeg går på HHX, hvor jeg skal lave en case, et af spørgsmålet lyder: Det er Jespers plan, at der en gang om året skal gennemførers en promotionkampagne, hvor han med alle mulige midler ønsker at gøre opmærksom på sin virksomhed og sine produkter. Han har på bugettet afsat 200.000kr. til formålet.
Begrund venligst jeres svar venner. Alle svar hjælper, håber i kan hjælpe mig. -Nicklas |
Hjælp til promotion
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
|
Hej. Han sælger havemøbler: borde, stole, bænke. Designet er helt klassisk, kunderne beskriver det som "ren nostalgi" og det minder om de gode gamle dage. Priserne: Borde 2300kr, stole 1000kr og bænkene 1600kr. Det træ han bruger er FSC som er miljø bevidst træ. -Nicklas |
Hej Nicklas Jeg ville sætte de 100.000 tilbage i banken. Dem har du ikke brug for, så dem skal du ikke betale afdrag og renter og bidrag og hvad det nu hedder alt sammen ![]() Resten af pengene ville jeg bruge til at bygge en lækker søgeoptimeret hjemmeside og dertil køre AdWords på højt plan og være seriøs omkring Link samarbejde. ...Lidt omtale i medierne ville heller ikke være nogen dårlig ting. Og så ville jeg glemme alle andre måder at markedsføre mig på. På denne måde får du mest ud af hver investeret krone. Mvh, Christian |
Jeg tror nu ikke at det er den slags produkter, som folk køber via nettet! Jeg ville istedet satse på event i butikken i form af åbnet hus, hollandsk auktion eller temadag. |
Det var ikke min mening, at folk skulle KØBE via nettet, blot blive så interesseret, at de selv henvender sig. |
Okay, så er vi helt enige! Hvis han laver en lækker hjemmeside med nogle gode billeder, så produkterne bliver præsenteret flot, så burde det tiltrække en masse kunder til den fysiske butik. |
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)