Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firmajulegaver til mænd

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lone,

Ja, det er sgu ikke let at finde på noget. Men en ting jeg ville blive glad for, er gavekort til biografen. Jeg ved ihvertfald at BioCity laver gavekort, som leveres i en DVD æske. Alternativt billetter til et kommende show, teater eller noget lignende. Oplevelser er gode gaver.

mvh Carsten
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Tag fat i hende her.. Hun er rigtig dygtig

http://www.zirena.dk/



Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 562
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hva'' med nogle gode nødder 

 

 

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :
De fleste mænd kan lide teknik, så en lille MP3 eller 4-afspiller, som tidligere nævnt nogle spændende øl (Thy Bryghus laver nogle gode og specielle nogen), andet gejl til mobiltelefonen/planneren som eksempelvis lækre høretelefoner, et gavekort til en god oplevelse (evt. med lidt frit valg på hylderne), andre forslag følger måske  jeg gik lige tør nu...
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle.

Jeg ville bare lige genoplive denne tråd og fortælle at alle gaverne nu er købt og pakket ind (og der er glimmer over hele kontoret). Kvinderne får som sagt gavekort og til mændene endte jeg med forskellige ting - 2 ungersvende høster spillet bezzerwizzer og to høster en Godfather-trilogi-dvd-boksset-ting... og en enkelt får en lort i papkasse. Men det er en helt anden historie.


Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hehe.. Godt det ikke blev til velvære-gavekort til mændende. Jeg var personligt blevet godt ærgerlig, og undret mig over hvad det var en hentydning til. :P
Godfather holder altid
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Godfather er guld, vi må så bare håbe de ikke har fulgt med de sidste 3 dage, hvor de har kørt på tv2, god damnit de er lange, så der skal nok gå lidt tid før man ser dem igen

Men herligt valg :-)
Side 3 ud af 3 (27 indlæg)