Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger baby/børnetøj, -sko og -tilbehør

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

FruSørensen:

Det er desværre ikke restpartier vi søger - det er nye, lækre varer fra kommende faste leverandører.

Jeg tænker at der må sidde nogle producenter/agenter her på amino, som har nogle helt fantastiske produkter de vil have ud til forbrugerne - eller måske nogen andre, der kender til spændende mærker, vi skal tage ind.

Så skal du nok vælge en anden metode, og det er at gribe knoglen, og kontakte de mærker, som har din interesse...

Det er de færreste mærker, som vælger nye butikker eller samarbejdspartnere ud fra en anonym amino profil...

Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:50

Fashion-Seller:

Så skal du nok vælge en anden metode, og det er at gribe knoglen, og kontakte de mærker, som har din interesse...

Det er de færreste mærker, som vælger nye butikker eller samarbejdspartnere ud fra en anonym amino profil...

Hej med dig,
Vi har naturligvis gået målrettet efter de mærker, vi selv har valgt. Så det arbejde er en saga blot.
Mit indlæg her var for at "byde op til dans" til de potentielle designere, producenter, agenter mv som sidder med mærker/produkter der er knap så kendte (måske spritnye)...og som vi endnu ikke selv ved, vi måske meget gerne vil have ind.

Det er jo ikke umiddelbart dumt at udvise sine horisonterSmile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:00

FruSørensen:

Vi har naturligvis gået målrettet efter de mærker, vi selv har valgt. Så det arbejde er en saga blot.
Mit indlæg her var for at "byde op til dans" til de potentielle designere, producenter, agenter mv som sidder med mærker/produkter der er knap så kendte (måske spritnye)...og som vi endnu ikke selv ved, vi måske meget gerne vil have ind.

Det er jo ikke umiddelbart dumt at udvise sine horisonterSmile

Okay men du finder næppe nogle mærker, som forsøger at brande sig selv, når du er anonym...

Det har aldrig været vigtigere end nu, med de rette salgskanaler... Så smid noget info på din profil, så vækker du måske interessen hos nogle flere ;D
Det er bare et fif ;D

Fra Zielona Gora
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 13:04

Hej

hvis I ikke har fundet en løsning endnu, så kan vi hjælpe jer, vi har via. vores firma, www.poldecco.eu mange forretningskontakter, I kan kontakte os hvis I er interesseret på k.petersen@poldecco.eu

venlig hilsen

Kim Petersen

Fra Rødovre
Tilmeldt 1. Mar 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:59

Hej Fru Sørensen :)

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg kan åbenbart ikke skrive PB'er herinde. Jeg er selv ved at starte et nyt mærke op som måske/måske ikke kunne være i din interesse. Jeg kan fanges på gitte@olrik.dk

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 21:51

Hej,

Jeg har mulighed for at levere baby alarmer til dig, hvis det har interesse.

Fortsat god aften

mvh

Morten Dal

Fra Ullerslev
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:21

Hej Fru Sørensen.

Held og lykke med projektet. Skulle du være interesseret i at have et par enkelte legetøjsprodukter, så kan vi helt sikkert hjælpe dig. Vi kan også skaffe hårspænder med motiver i træ. Se mere på www.legetanten.dk

Hilsen Lisa

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)